IRT 3000

vsebina

B2B konferenca: Ambicija potrebuje znanje za preboj

20.09.2023

V Društvu za marketing Slovenije (DMS) pripravljajo že šesto B2B konferenco. Potekala bo v četrtek, 12. oktobra, v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani. Namenjena je ambicioznim. Tistim, ki vedo, da so za uresničitev ambicij potrebni pogum, znanje in strateško načrtovana akcija.

V Društvu za marketing Slovenije pripravljajo že šesto B2B konferenco (vir_arhiv DMS)Vir: arhiv DMS

Po besedah Petra Druckerja ima podjetje samo dve temeljni funkciji – inoviranje in marketing. Slovenci smo zagotovo narod inovatorjev. Imamo Petra Ferjančiča in njegovo razpršilo za parfume. Komaj šestletno Pio Alino Likar, ki je pridobila patent za memomatiko. Roto Group in prvi kajak na svetu, izdelan iz stoodstotne reciklirane embalaže. In še bi lahko naštevali. Kje pa smo, ko govorimo o marketingu? Da lahko preživiš od inovacije, jo moraš naprej prodati, pravi Ivo Boscarol.

Pomen razpršene prisotnosti
McKinseyjeva raziskava B2B Pulse je pokazala, da podjetja, ki so v lanskem letu zabeležila vsaj 10-% rast tržnega deleža, celo v negotovih makroekonomskih razmerah obvladujejo celoten ekosistem svojih kanalov. Maruša Grah, e2grow in članica programskega sveta B2B konference, pojasni, da so uspešna podjetja vseprisotna. »Gradijo hibridne prodajne ekipe, ki se poslužujejo optimalne kombinacije osebnega in digitalnega stika ter samopostrežnih e-orodij. Vpeljujejo t. i. chatbote in prodajne segmente presojajo najprej po potencialnem izkupičku kupcev.«

Za preboj je potrebno znanje

V Sloveniji imamo veliko prebojnih podjetij. Takšnih, ki znajo inovacije ali druge oblike dela dobro prodati. Obenem pa imamo še ogromen potencial za vpeljavo naprednih strategij in rast tržnega deleža. Zato v DMS pripravljajo B2B konferenco, na kateri bodo predstavili primere dobrih praks. »Splača se slišati tiste, od katerih se lahko učimo, kako delati drugače, bolje,« pravi Grah. Izkušnje in primere dobrih praks bodo med drugim delili Lucija Sajevec (Infinite Pure Solutions), Nuša Pavlinjek (Roto Group), Anton Kisovar (Tehnos), Matjaž Grm (Greenline Yachts), Peter Mesarec (SEOS.SI), Miha Kofjač (Polka Dot Cycling), Aleš Ugovšek (M Sora) in Marko Thaler (Airnamics).

Več o programu

ar©tur 2021