IRT 3000

vsebina

Znova rast obiska na MOS – V šestih dneh na sejmišču našteli več kot 122.000 obiskovalcev

07.11.2016

V Celjskem sejmu minuli 48. MOS ocenjujejo za uspešen, saj so v šestih sejemskih dneh na sejmišču našteli več obiskovalcev kot na predhodnem sejmu v 2014

V Celjskem sejmu minuli 48. MOS ocenjujejo za uspešen, saj so v šestih sejemskih dneh na sejmišču našteli več obiskovalcev kot na predhodnem sejmu v 2014

.MOS.thumb-300x84.jpg


Ponudbo več kot 1500 razstavljavcev iz 38 držav si je ogledalo 122.082 obiskovalcev, ker je približno odstotek več kot leto prej. 48. MOS si je po ocenah več kot 81 % obiskovalcev prislužil najvišji oceni na 5-stopenjski lestvici (odlično 5 je sejmu namenila četrtina obiskovalcev). Tudi več kot 82 % razstavljavcev je svoj nastop na sejmu ocenilo za uspešen oz. celo zelo uspešen.
V zadnjih letih, ko je tako zaradi zmanjšanja števila sejemskih dni (od osem dni v letu 2011, na sedem dni v 2012 in 2013, ter šest dni v 2014), kot tudi težkih gospodarskih razmer, ki so se dotaknile tako povpraševanja gospodinjstev, kot tudi poslovanja podjetij, obisk nekoliko padal – a še vedno močno presegel magično mejo 100.000 obiskovalcev, ki je za sejme tipa MOSa v širši regiji več kot odlična - so v Celju letos na MOS zabeležili rast števila obiskovalcev. Pozitivno vzdušje med razstavljavci, ki je zaznamovalo letošnje sejemsko dogajanje, se je odrazilo tudi v odzivu obiskovalcev, ki so nagradili trud razstavljavcev in organizatorja z obiskom 48. MOS.
Sejem je izpolnil pričakovanja več kot 80 % poslovnih in splošnih obiskovalcev iz Slovenije in tujine. Tudi več kot 63 % razstavljavcev je v raziskavi, ki jo v Celjskem sejmu redno izvajajo med svojimi sejmi, dejalo, da je sejem izpolnil njihova pričakovanja. Več kot polovica razstavljavcev je bila zadovoljna z obiskom poslovne javnosti na svojem razstavnem prostoru, delež zadovoljstva z obiskom splošnih obiskovalcev je bil še višji in je znašal skoraj 66 %. Poleg poslovnežev iz Slovenije so razstavljavci na svojih razstavnih prostorih gostili podjetnike iz držav bivše Jugoslavije, Avstrije, Italije, Nemčije, Velike Britanije, Kitajske, Indije, Švedske, Madžarske, Brazilija, Kanade in Japonska. V primerjavi s sejmom v 2014 se je delež razstavljavcev, ki so potrdili sklenitev novega poslovnega dogovora neposredno na sejmišču, zvišala za več kot 15-odstotnih točk na skoraj 54 %. Dober odziv obiskovalcev se odraža tudi v napovedi razstavljavcev glede ponovnega sodelovanja na MOSu. Skoraj 65 % razstavljavcev je že potrdilo, da se bo na MOSu predstavilo tudi v 2016, večina preostalih pa je dejalo, da bodo odločitev sprejeli kasneje.
Zelo zadovoljni s sejemskim dogajanjem so bili obiskovalci, saj jih je več kot 80 % navedlo, da jim je sejem izpolnil pričakovanja. Več kot 57 % obiskovalcev namerava obiskati tudi prihodnji MOS, praktično vsi preostali pa se o prihodnjem obisku ta trenutek še ne morejo odločiti.

ar©tur 2021