IRT 3000

vsebina

Bosch in Mercedes-Benz začenjata pilotni projekt San Jose za avtomatizirano prevozno storitev

13.12.2019

Bosch in Mercedes-Benz upata, da bo pilotni projekt avtomatiziranega naročila vozila zagotovil dodatna spoznanja za razvoj avtomatizirane vožnje. Avtomatizirana vozila razreda S, opremljena z voznim sistemom ter programsko opremo Bosch in Mercedes-Benz, zagotavljajo prevozne storitve med zahodnim San Josejem in središčem mesta. Bosch razvija in izdeluje komponente za urbano avtomatizirano vožnjo, ki jih je opredelilo zavezništvo. Platforma voznega parka družbe Daimler Mobility AG omogoča partnerjem, ki nudijo prevozne storitve, da samovozna vozila brez težav vključijo v svoj portfelj storitev. San Jose k pilotnemu projektu prispeva svojo mestno infrastrukturo, da bi povečal varnost, omejil okoljske učinke in izboljšal pretok prometa.

Stuttgart, Nemčija, in San Jose, CA, ZDA – Skupni projekt družb Bosch in Mercedes-Benz za razvoj mestne avtomatizirane vožnje je zdaj vstopil v novo fazo. Njihov pilotni projekt, prevozne storitve z uporabo avtomatiziranih vozil Mercedes-Benz razreda S, ki temelji na aplikaciji, so predstavili v mestu San Jose v Silicijevi dolini. Samovozna vozila, ki vozijo med zahodnim San Josejem in središčem mesta (vzdolž ulice San Carlos Street in prometnih poti Stevens Creek Boulevard) spremlja varnostni voznik. Storitev bo prvotno na voljo izbrani skupini uporabnikov. Za rezervacijo vožnje z avtomatiziranim vozilom razreda S od določene točke prevzema do cilja bodo uporabili aplikacijo, ki jo je razvila družba Daimler Mobility AG. Bosch in Mercedes-Benz upata, da bo ta preizkušnja ponudila dragocen vpogled v nadaljnji razvoj njihovega avtomatiziranega sistema vožnje SAE stopnje 4/5. Partnerja pričakujeta, da bosta dobila tudi nadaljnja spoznanja o tem, kako samovozne avtomobile integrirati v intermodalni sistem mobilnosti, ki vključuje tudi javni prevoz in storitev souporabe vozil.

Bosch, Mercedes-Benz, San Jose – partnerji za prihodnost mobilnosti

Sredi leta 2017 je bil San Jose prvo ameriško mesto, ki je povabilo zasebna podjetja k izvajanju terenskih testov avtomatizirane vožnje in analiziranju naraščajočih izzivov v cestnem prometu. Zlasti v gostem mestnem prometu lahko neprekinjeno 360-stopinjsko zaznavanje okolice samovoznih avtomobilov izboljša pretok prometa. Kot mesto želimo vedeti več o tem, kako lahko avtomatizirana vozila pomagajo izboljšati varnost in zmanjšati zastoje, ob tem pa želimo narediti mobilnost bolj dostopno, trajnostno in vključujočo. Projekt družb Mercedes-Benz in Bosch se povezuje z obsežnimi mercedes_urban_automated_driving_27cilji »pametnega mesta« San Jose. Pomagal nam bo tudi razviti smernice za ravnanje z novimi tehnologijami in se pripraviti na prometni sistem prihodnosti,« je dejal Dolan Beckel, direktor civilnih inovacij in digitalne strategije. »Če bo avtomatizirana vožnja postala vsakdanja resničnost, mora tehnologija delovati zanesljivo in varno. In tu potrebujemo preizkuse, kot je naš pilotni projekt v San Joseju,« je dejal dr. Michael Fausten, vodja inženiringa za mestno avtomatizirano vožnjo v družbi Robert Bosch GmbH. »Niso samo avtomatizirana vozila tista, ki morajo dokazati svojo sposobnost. Potrebujemo tudi dokaz, da se lahko prilegajo kot del sestavljanke urbane mobilnosti. Oboje lahko preizkusimo v San Joseju,« je še dodal dr. Uwe Keller, vodja avtonomne vožnje pri Mercedes-Benz AG.

Od avgusta do novembra so se predstavniki projekta pridružili osebju iz mesta San Jose in razpravljali o projektu z več organizacijami skupnosti. Na sedmih sestankih sosedskih in poslovnih skupin ob koridorju je skupina razpravljala o ciljih projekta, prikazala tehnologijo vozil, razlagala plasti varnostne odvečnosti, vgrajene v projekt, in sprejemala predloge za primere uporabe v prihodnosti.

Bosch in Mercedes-Benz sodelujeta v ZDA in Evropi

Bosch in Mercedes-Benz že dve leti in pol skupaj iščeta rešitve za avtomatizirano vožnjo po mestih. Njun skupni cilj je sistem vožnje SAE stopnje 4/5 za popolnoma avtomatizirana vozila brez voznika, vključno s programsko opremo za upravljanje vozil. Vendar pa ju ne zanimajo prototipi, temveč želita razviti sistem, pripravljen za proizvodnjo, ki ga je mogoče vključiti v različne tipe in modele vozil. Pri razvoju programske opreme za nadzor gibanja vozil se partnerja namerno ne zanašata le na umetno inteligenco in številne testne vožnje. Njihovi inženirji uporabljajo tudi simulacije in specifično zasnovano površino, da posebej obravnavajo vrste voznih situacij, ki se v cestnem prometu pojavijo le zelo redko. V ta namen lahko inženirji v centru za testiranje in tehnologijo Immendingen v Nemčiji uporabijo tudi površino, ki se razteza na 100.000 kvadratnih metrih in je zasnovana posebej za avtomatizirano vožnjo. Tam lahko zapletene prometne razmere reproducirajo izjemno natančno in kolikokrat želijo. Za Bosch in Mercedes-Benz sta temeljitost in varnost glavni prednostni nalogi. Poleg tega se njuno zavezništvo ne ukvarja izključno s cestnimi in vremenskimi razmerami v ZDA. Medtem ko ima en del ekipe sedež v Sunnyvaleju, mestu v Silicijevi dolini med San Josejem in San Franciscom, pa drugi del, ki ga sestavljajo inženirji obeh podjetij, deluje na območju Stuttgarta.

Zavezništvo uporablja kratke poti odločanja in neposredno komunikacijo

Kjerkoli zaposleni v družbah Bosch in Mercedes-Benz delajo, imajo mize postavljene skupaj. To zagotavlja kratke poti odločanja in hitre izmenjave podatkov med disciplinami. V vsakem trenutku lahko zaposleni črpajo strokovno znanje svojih sodelavcev v matičnih podjetjih. Tukaj lahko Boschevo znanje, ki sega od senzorjev, krmilnih enot ter krmilnih in zavornih sistemov do celotnih avtomobilskih podsistemov, brezhibno dopolnijo dolgoletne izkušnje s področja integracije sistemov in izdelave vozil družbe Mercedes-Benz. Tudi delitev dela znotraj projekta ni nič drugačna. Naloga družbe Mercedes-Benz je pripraviti skupno razvit vozni sistem za vgradnjo v vozilo in zagotoviti potrebna preizkusna vozila, testne prostore in testne vozne parke. Bosch razvija in izdeluje komponente za urbano avtomatizirano vožnjo, ki jih je opredelilo zavezništvo.

Platforma omogoča integracijo avtomatiziranih vozil v vozne parke taksijev

Bosch in Mercedes-Benz sta za pilotni projekt avtomatizirane prevozne storitve vključila še enega partnerja: Daimler Mobility AG razvija in preizkuša platformo voznega parka za spremljanje faze delovanja pilotnega projekta. Ta platforma omogoča partnerjem, ki nudijo prevozne storitve, da brezhibno vključijo samovozna vozila (Mercedes-Benz) v svoj portfelj storitev. Platforma upravlja tako samovozna kot običajna vozila, vključno z delovanjem in vzdrževanjem. Mobilnostna storitev za konvencionalna vozila Mercedes-Benz, ki deluje na podlagi aplikacije, je na zalivskem območju San Francisca začela delovati jeseni 2019. Storitev je na voljo tudi v nemški prestolnici Berlin.

ar©tur 2016