IRT 3000

vsebina

Novi seriji Goodyearovih tovornih pnevmatik za učinkovite prevoze na dolge razdalje

04.06.2019

Povsem nove tovorne pnevmatike KMAX GEN-2 in FUELMAX GEN-2 so namenjene cestnim prevozom ter zagotavljajo boljši izkoristek goriva, možnost povezave in več prevoženih kilometrov, hkrati pa so kos različnim obremenitvam v vseh vremenskih razmerah. Gre za najnovejši dodatek k celoviti ponudbi za vozne parke Goodyear Total Mobility, ki zajema paleto inovativnih izdelkov in rešitev ob podpori strokovne servisne mreže

190528-5Goodyear predstavlja dve novi seriji tovornih pnevmatik za vodilno in pogonsko os KMAX GEN-2 in FUELMAX GEN-2, s katerima odgovarja na vse večje povpraševanje po pnevmatikah, ki sodobnim voznim parkom zagotavljajo bolj tekoče in učinkovito vsakdanje poslovanje.

Glavni prednosti obeh serij sta predvsem boljši izkoristek goriva in večje število prevoženih kilometrov, v primerjavi s predhodnicami pa nudita tudi višjo raven oprijema v vseh vremenskih razmerah, boljšo celoletno zmogljivost in optimalno življenjsko dobo. Pnevmatike upoštevajo najnovejše trende na področju digitalizacije, saj vključujejo tehnologijo identifikacije z radijskimi frekvencami (RFID). Ta omogoča možnost povezave s sistemi za upravljanje in sledenje v oblaku, s tem pa učinkovitejše upravljanje pretoka pnevmatik in dodatno zaščito pred krajo. Svojo vsestranskost novi seriji dokazujeta tudi z izpolnjevanjem strogih zahtev, ki veljajo za zimske tovorne pnevmatike (3PMSF) in glede zagotavljanja manjših emisij CO2.

Pnevmatike KMAX GEN-2
Nova serija pnevmatik za vodilno in pogonsko os KMAX GEN-2 voznim parkom, ki opravljajo pretežno regionalne prevoze, omogoča številne prevožene kilometre in optimalno življenjsko dobo kljub težkim cestnim razmeram. V primerjavi s predhodnicami premorejo do 25 % večjo celoletno zmogljivost, 15 % večjo odpornost proti poškodbam in 5 % boljši izkoristek goriva. Serija zajema 9 dimenzij pnevmatike KMAX S GEN-2 za vodilno os in 7 dimenzij pnevmatik KMAX D GEN-2 za pogonsko os.

Pnevmatike KMAX S GEN-2 za vodilno os se ponašajo z inovativno tehnologijo IntelliMax Rib z lamelami »Flexomatic«, izpopolnjeno obliko karkase, kakor tudi kemično sestavo in polimerno mrežo zmesi tekalne plasti. S tem omogočajo številne prevožene kilometre in enakomerno obrabo, natančno vodljivost, kratko zavorno pot ter manjši kotalni upor.

Za pnevmatike KMAX D GEN-2 za pogonsko os pa je značilna tekalna plast z dvojno zmesjo, kjer vrhnja zagotavlja veliko odpornost proti obrabi, spodnja pa majhen kotalni upor, s tem pa dober izkoristek goriva za številne prevožene kilometre. Med njene prednosti sodi tudi dodatna zaščita karkase, ki je posebej izpopolnjena za spremembe v obremenitvi. Dezen tekalne plasti z lamelami in velikimi kanali na ramenskem delu pnevmatikam prinaša izboljšan oprijem skozi celotno življenjsko dobo.

Pnevmatike FUELMAX GEN-2
Serija FUELMAX GEN-2 voznim parkom zagotavlja odličen izkoristek goriva, poleg tega pa tudi več prevoženih kilometrov, boljši oprijem in tišjo vožnjo. V primerjavi s predhodnicami lahko vozniki pričakujejo do 10 % več prevoženih kilometrov, 30 % boljšo celoletno zmogljivost in manj emisij hrupa ob enakem izkoristku goriva. Serija FUELMAX GEN-2 zajema 9 dimenzij pnevmatik FUELMAX S GEN-2 za vodilno os in 7 dimenzij pnevmatik FUELMAX D GEN-2 za pogonsko os

Pnevmatike FUELMAX S GEN-2 za vodilno os s tehnologijo tekalne plasti IntelliMax Rib z lamelami »Flexomatic« zagotavljajo natančno vodljivost, številne prevožene kilometre, kratko zavorno pot skozi celotno življenjsko dobo ter majhen kotalni upor. Zmes tekalne plasti pnevmatik je namreč sestavljena tako, da omogoča prihranek pri gorivu in veliko odpornost proti obrabi, prednosti pa so še učinkovitejše zaviranje na mokri podlagi, enakomerna obraba tekalne plasti in boljši oprijem.

Tudi pnevmatike FUELMAX D GEN-2 za pogonsko os imajo številnejše in globlje lamele, ki zagotavljajo odlične lastnosti pri zaviranju in boljši oprijem v vseh vremenskih razmerah. Tekalna plast je izdelana po tehnologiji IntelliMax Groove, ki voznikom prinaša prihranek pri gorivu, novi dezen in oblika karkase pa ostajata stabilna, zaradi česar ne prihaja do nepravilne obrabe pnevmatik. Posebna je tudi zmes tekalne plasti, ki zagotavlja veliko trpežnost in majhen kotalni upor.

ar©tur 2021