IRT 3000

vsebina

Uspešna predstavitev slovenskih investicijskih projektov na sejmu EIRE 2013

07.11.2016

Pred dnevi se je v Milanu končala osrednja nepremičninska prireditev v Italiji – sejem EIRE 2013, na katerem je javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj s petimi slovenskimi podjetji uspešno predstavljala Slovenijo kot lokacijo za tuje neposredne investicije in turistično destinacijo ter zanimive investicijske projekte

Pred dnevi se je v Milanu končala osrednja nepremičninska prireditev v Italiji – sejem EIRE 2013, na katerem je javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj s petimi slovenskimi podjetji uspešno predstavljala Slovenijo kot lokacijo za tuje neposredne investicije in turistično destinacijo ter zanimive investicijske projekte

.13_06_10_Spirit_300.thumb-300x201.pngV začetku maja je SPIRIT Slovenija objavila Javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupno sejemsko predstavitev v Milanu. Na skupnem razstavnem prostoru se je tako poleg SPIRIT Slovenija predstavilo še 5 konkretnih investicijskih projektov slovenskih podjetij, ki so bili izbrani na podlagi tega povabila. In sicer: Pohorska livada Hotel **** Superior, Premier Outlets Center Ljubljana (Outlet center na Letališču Jožeta Pučnika), ŠUMI Center (nepremičninsko razvojni projekt v Centru Ljubljane), SiPark, Slovenski turistični park (prva celoletna turistična atrakcija v EU) in COODO, My Resort (mobilne bivalne enote, uporabne predvsem v turistične namene).

V času sejma se je odvijal pester spremljevalni program v obliki različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov, ki so bili osredotočeni na trenutno dogajanje na nepremičninskem trgu ter na nove izzive in priložnosti, ki se obetajo v prihodnje. Pod okriljem agencije pa je potekala tudi dobro obiskana predstavitev turističnih projektov pred izbrano publiko potencialnih investitorjev, ki mu je sledilo mreženje na slovenskem razstavnem prostoru.

Slovenski predstavniki so na sejmu zainteresirani javnosti aktivno predstavljali svoje investicijske projekte. V nadaljevanju je nanizanih nekaj njihovih pogledov.

Na slovenskem razstavnem prostoru je SPIRIT zaživel v pravem pomenu besede, saj je bilo občutiti odličen duh med predstavniki investicijsko zanimivih projektov, ki so bili letos predstavljeni na EIRE 2013, je poudaril Urban Bolarič iz podjetja MIK, d. o. o., ki je predstavljalo projekt Pohorska livada Hotel **** Superior. »Tovrstni dogodki so več kot idealno izhodišče za navezovanje novih poslovnih stikov predvsem s tujimi poslovnimi partnerji. Zanimanje za nove projekte v Sloveniji je bilo presenetljivo veliko, ugoden val moramo le izkoristiti in pripeljati kar največ tujih investitorjev, hotelskih operaterjev in developerjev na naš trg, ki bo le s sklepanjem kakovostnih poslov lahko ponovno oživel,« je zaključil.

»Na sejmu je bilo zaznati težko gospodarsko situacijo v Italiji, a ravno to je bila priložnost za razstavljavce v Sloveniji, saj so bili obiskovalci sejma, ki zares iščejo priložnosti na trgu, pripravljeni nameniti pozornost tudi projektom izven Italije,« je menil Marko Stijepić iz podjetja Coodo, d. o. o., ki je predstavljalo project COODO, My resort. »Opazili smo, da so Italijani zelo izvozno naravnani in jih zanima globalno tržišče, zato vidimo priložnost za udejanjanje našega projekta preko italijanskih podjetij tudi na razvijajočih se trgih. Priložnost na EIRE vidimo tudi pri spoznavanju trga in potencialnih lokacij za realizacijo turističnega resorta s Coodo mobilnimi bivalnimi enotami. Projekt je zanimiv za arhitekte, developerje ter širšo javnost. Imamo srečo, da imamo vizualen izdelek, zato je bilo na EIRE 2013 kar uspešno,« je zaključil.

Stanislav Sivec iz podjetja SiPark, d. o. o, ki je predstavljalo SiPark, Slovenski park turizma, je poudaril, da je "udeležba na sejmu najboljša promocija. Biti prisoten na takem sejmu, pomeni dodatne možnosti za razvoj projekta, predvsem pa promocijo in možnost učenja v druženju z največjimi igralci na nepremičninskem trgu v Evropi. SiPark je eden ključnih projektov, ki jih Slovenija potrebuje za gospodarski polet, saj gre za sinergijo več področij v enem projektu.”

“Svojo priložnost na sejmu smo videli v uspešni predstavitvi svojega podjetja in tudi projekta, ne le s kratkoročnega vidika, temveč kot dolgoročno spodbudo pri zavedanju italijanskih investitorjev za njihovo priložnost na slovenskem nepremičninskem tržišču," je dejal Franci Žmavc iz podjetja Šumijev kvart, d. o. o., ki je predstavljalo Poslovno-stanovanjski objekt Šumi. "Naš projekt je poslovna stavba z več vsebinami: stanovanja, pisarniški postori in komercialno-trgovski del, ki je požel največ zanimanja. Italijanske blagovne znamke igrajo pomembno vlogo na svetovnem tržišču v več panogah, zato si želijo biti prisotne na slovenskem tržišču, predvsem v Ljubljani, ki je prestolnica Slovenije."

»Osnovni cilj našega obiska je bil predstaviti projekt potencialnim tujim investitorjem, saj ta namreč močno presega lokalne razsežnosti,« je pojasnil Janez Dečman iz podjetja Red ing, d. o. o., ki je predstavljalo Premier Outlets Center Slovenija. »Že pri samem načrtovanju, gradnji in upravljanju takega centra je smiselno izkoristiti mednarodno znanje in izkušnje, in eden izmed načinov za vzpostavitev potrebnih zvez in kontaktov je tudi udeležba na mednarodnih sejmih, kot je EIRE. Na sejmu smo pridobili informacije, kaj se dogaja na evropskem nepremičninskem področju, in sicer kaj se gradi, koliko se gradi, kaj je zanimivo, kam se usmerjajo vlagatelji, kdo sploh so še vlagatelji, kakšni so najnovejši trendi …«

Agencija bo v kratkem objavila tudi javno povabilo slovenskim podjetjem za skupno predstavitev na 17. nepremičninskem sejmu EXPO REAL, ki bo v Münchnu potekal med 7. in 9. oktobrom 2013.

ar©tur 2021