Gorenje na ameriški trg
07.11.2016
Velenjski proizvajalec bele tehnike Gorenje je v ZDA sklenil pogodbo za prodajo svoje premijske blagovne znamke Asko. Njihove pomivalne stroje bo prodajalo distribucijsko podjetje Sub-Zero Group.
Velenjski proizvajalec bele tehnike Gorenje je v ZDA sklenil pogodbo za prodajo svoje premijske blagovne znamke Asko. Njihove pomivalne stroje bo prodajalo distribucijsko podjetje Sub-Zero Group.
S tem bo Sub-Zero Group, ki je sinonim za ameriške hladilnike in vodilni v svoji panogi, od 1. aprila dalje ekskluzivni distributer pralnih, sušilnih in pomivalnih strojev Asko v Severni Ameriki. Sklenjeno sodelovanje je del strateških aktivnosti, s katerimi Skupina Gorenje krepi svojo prisotnost zunaj Evrope in povečuje prodajo aparatov v visokem cenovnem razredu. Hkrati odpira nove možnosti za razvoj te blagovne znamke na severnoameriškem trgu.
Gorenje jih je lani na ameriškem trgu prodalo za 23,2 milijona evrov, v ZDA pa je lani ustvarilo skupaj 38,8 milijona evrov prihodkov. V Gorenju pričakujejo, da bodo letos s prodajo po distribucijski mreži Sub-Zero Group podvojili prihodke. Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je poudaril, da je sodelovanje s Sub-Zero Group pomembno tudi za uresničevanje Gorenjevih strateških ciljev. »Verjamemo, da je Sub-Zero Group pravi partner za Skupino Gorenje in premijsko blagovno znamko Asko v Severni Ameriki. Smo evropski proizvajalec z več kot 60-letno tradicijo, ki 92 odstotkov prihodkov ustvari v Evropi, vendar želimo okrepiti svojo globalno prisotnost.«
www.gorenje.si