IRT 3000

vsebina

Gorenje na ameriški trg

07.11.2016

Velenjski proizvajalec bele tehnike Gorenje je v ZDA sklenil pogodbo za prodajo svoje premijske blagovne znamke Asko. Njihove pomivalne stroje bo prodajalo distribucijsko podjetje Sub-Zero Group.

Velenjski proizvajalec bele tehnike Gorenje je v ZDA sklenil pogodbo za prodajo svoje premijske blagovne znamke Asko. Njihove pomivalne stroje bo prodajalo distribucijsko podjetje Sub-Zero Group.

.14_03_24_Gorenje_250.thumb-212x264.pngS tem bo Sub-Zero Group, ki je sinonim za ameriške hladilnike in vodilni v svoji panogi, od 1. aprila dalje ekskluzivni distributer pralnih, sušilnih in pomivalnih strojev Asko v Severni Ameriki. Sklenjeno sodelovanje je del strateških aktivnosti, s katerimi Skupina Gorenje krepi svojo prisotnost zunaj Evrope in povečuje prodajo aparatov v visokem cenovnem razredu. Hkrati odpira nove možnosti za razvoj te blagovne znamke na severnoameriškem trgu.

Gorenje jih je lani na ameriškem trgu prodalo za 23,2 milijona evrov, v ZDA pa je lani ustvarilo skupaj 38,8 milijona evrov prihodkov. V Gorenju pričakujejo, da bodo letos s prodajo po distribucijski mreži Sub-Zero Group podvojili prihodke. Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je poudaril, da je sodelovanje s Sub-Zero Group pomembno tudi za uresničevanje Gorenjevih strateških ciljev. »Verjamemo, da je Sub-Zero Group pravi partner za Skupino Gorenje in premijsko blagovno znamko Asko v Severni Ameriki. Smo evropski proizvajalec z več kot 60-letno tradicijo, ki 92 odstotkov prihodkov ustvari v Evropi, vendar želimo okrepiti svojo globalno prisotnost.«

www.gorenje.si

ar©tur 2021