IRT 3000

vsebina

SPIRIT Slovenija skupaj s podjetji na sejmu eCarTEC v Münchnu

07.11.2016

Osem slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2014, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.

Osem slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2014, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.

.spirit.thumb-222x63.jpg

Sejem eCarTEC je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja vozil na električni pogon, energije in infrastrukture, tehnologij za shranjevanje energije, tehnologij za pogonska sredstva in motorje, inženiringa in poddobaviteljev. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 479 razstavljavcev obiskalo pa ga je več kot 11.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani www.ecartec.de.
SPIRIT Slovenija je javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupnem nastopu na sejmu eCarTEC objavil decembra lani. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru na 168 kvadratnih metrih razstavne površine v hali B3 predstavilo osem slovenskih podjetij, in sicer EMO-Orodjarna, d. o. o., Etrel d. o. o., Hidria Rotomatika d. o. o., Ionex d. o. o., Kolektor Group d. o. o., Letrika d. d., Oprema Ravne d. o. o. in Vibteh d. o. o.
Sejem eCarTEC je za slovenske avtomobilske dobavitelje zanimiv, saj električna mobilnost predstavlja eno od treh strateških prioritet Evropske unije, kar je razvidno iz celovite iniciative za zelena vozila (Green Car Initiative). Gre za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, na katerem slovenska podjetja pričakujejo poglobitev sodelovanja z obstoječimi partnerji ter vzpostavitev novih povezav, prav tako je sejem priložnost za oceno položaja podjetij v primerjavi z globalno konkurenco na tem področju.
“Skupinski nastop je smiseln predvsem zaradi grajenja slovenske znamke visokotehnoloških izdelkov, ki so v elektromobilnosti še kako razviti - v Sloveniji pokrivamo skorajda celoten spekter: od različnih električnih vozil in opreme zanje, do pametnih polnilnic za njihovo polnjenje. Zato skupinska predstavitev pomaga ustvariti celostno sliko razvoja elektromobilnosti pri nas,” o prednosti skupnega nastopa razmišlja Rok Kralj iz podjetja Etrel, d. o. o. in dodaja, da je prednost tudi večja izpostavljenost in prepoznavnost, ki izhaja iz ene večje sejemske stojnice namesto več manjših. Sami na tovrstnih sejmih iščejo predvsem nove zastopnike za svojo opremo na evropskih trgih. Ker gre za največji evropski sejem na temo elektromobilnosti, je to zanje priložnost, da spoznajo tudi morebitne nove dobavitelje. Pravi, da so slovenska podjetja aktivna na vseh področjih elektromobilnosti, zato lahko iščejo tudi dodatne sinergijske učinke. “Lep primer takega dopolnjevanja sta slovenski podjetji Metron in Letrika, ki sta sodelovali pri rekordni vožnji električnega avtomobila od Bleda do Dubrovnika brez polnjenja, pred tem pa sta bili obe tudi udeleženi v skupinski predstavitvi pod okriljem SPIRIT Slovenija na dogodku EVS 27 v Barceloni.”

Lorena Leonardos iz podjetja Ionex, d. o. o. poudarja, da ima Slovenija veliko dobrih podjetij z odličnimi produkti. “Če se predstavljamo skupaj, smo zagotovo močnejši in še bolj prepoznavni, tudi ne nazadnje zaradi dobrega slogana I feel Slovenia, ki vsakega pritegne. Sami smo na sestankih poleg svojega promocijskega gradiva delili tudi katalog Slovenije in dobili veliko odzivov z željo obiskati našo državo. Sami bomo na sejmu predstavili naš nov izdelek - avtomobilski ionizator, ki je primeren tako za običajne, kot tudi električne avtomobile, saj je vsak avtomobil po fizikalnih zakonih Faradayeva kletka, v kateri ni ionov, zato je namestitev dobrega ionizatorja nujna. Negativni ioni obogatijo zrak, odstranjujejo rakotvorne izpušne pline in zmanjšujejo stres, rezultat pa je bolj varna vožnja ter bolj spočiti vozniki in potniki.« Sicer pa po njenem mnenju avtomobilska industrija na splošno posveča premalo pozornosti počutju in zdravju voznika in potnikov, opaža pa, da se tudi v tem segmentu dogajajo spremembe.

»Nastop v skupini slovenskih podjetij je za naše podjetje, ki sejme izkorišča kot svojo ključno promocijsko dejavnost, lepa priložnost, da skupaj pokažemo na obseg znanja in potenciale, ki jih imamo Slovenci. Obenem so tu še organizacijske in logistične prednosti, ki se odražajo v racionalizaciji stroškov,« pravi Alenka Kravos iz družbe Letrika, d. d. Na sejmu bodo predstavili svoje pogonske in mehatronske sisteme. “Razstavili bomo zelo zanimiv produkt, priljubljen pri predelovalcih električnih avtomobilov, to je nizkonapetostni pogonski sistem, ki se vgrajuje tudi v Renault Twizy. Sejem eCarTec je sicer za Letriko med manjšimi sejmi, vseeno pa je pomemben za naše nišne produkte, zato pričakujemo zanimanje in nove kontakte.” Sicer pa priložnosti za slovenska podjetja iz te panoge vidi v inovacijah oziroma pri ponudbi izdelkov z visoko dodano vrednostjo, ki temeljijo na domačem znanju in sledijo načelom trajnostnega razvoja. “Letrika se vse bolj usmerja v zelene tehnologije, kjer je v prihodnje pričakovati ogromno priložnosti, ki jih nameravamo izkoristiti.”

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo jeseni na podlagi predlogov, prejetih s strani slovenskih podjetij, pripravila seznam sejmov v tujini, na katerih bodo v letu 2015 organizirane skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva.

ar©tur 2021