Uspešno vodenje projektov in interno komuniciranje s pomočjo programske podpore
07.11.2016
Agito organizira brezplačni dogodek - Uspešno vodenje projektov in interno komuniciranje s pomočjo programske podpore.
28. november 2014, 8:30 – 13:00
Ameriška ulica 8, Ljubljana (Kristalna palača, 2. nadstropje)
Dogodek je brezplačen.
Namen in vsebina dogodka je predstaviti:
vlogo projektne pisarne pri vodenju projektov,
vpliv projektne pisarne na projektno kulturo ter razloge in faze uvedbe projektne pisarne v projektno orientirano podjetje,
celovito upravljanje projektov v podjetju z uporabo platforme Microsoft Enterprise Project Management,
študijo primera vpeljave projektne infrastrukture v podjetje Hidria, kaj so z vpeljavo sistema pridobili in kako jim je podjetje Agito pri tem pomagalo,
planiranje kadrovskih virov v orodjih Microsoft Project Server in Agito Project Management Portal,
ponudbo za uvedbo procesov projektnega vodenja in projektne infrastrukture,
učinkovito vodenje sestankov s pomočjo rešitve eSeje,
prednosti uporabe SharePoint Wiki strani za interno komuniciranje,
rešitev za spremljanje seznanjenosti zaposlenih z vsebino specifičnih dokumentov (pravilniki, navodila za delo…).
Več o vsebini si lahko preberete v nadaljevanju pod agendo dogodka.
Dogodek je brezplačen!
Vsebine bodo predstavili
Boris Cergol, Skrbnik ključnih strank, Hidria
Darja Gartner, Vodja projektov, Agito
Maja Žemva, Skrbnik ključnih strank, Agito
Marjan Kljun, Vodja projektov, Agito
Tomaž Kuralt, Tehnični vodja projektov, Agito
Agenda
8:30 – 9:00 jutranja kavica
9:00 – 9:15
Predstavitev podjetja in nagovor udeležencev
Mišo Brus, Agito d.o.o., direktor podjetja
9:15 – 9:45
Vzpostavitev in vloga projektne pisarne
Darja Gartner, Agito d.o.o., vodja projektov
9:45 – 10:15
Celovito upravljanje projektov z EPM projektno infrastrukturo
Tomaž Kuralt, Agito d.o.o., tehnični vodja projektov
10:15 - 10:30 odmor
10:30 – 11:00
Študija primera – vpeljava projektne infrastrukture v podjetju Hidria
Boris Cergol, Skrbnik ključnih strank, Hidria
11:00 – 11:30
Načrtovanje virov
Marjan Kljun, Agito d.o.o., vodja projektov
11:30 – 11:45
Predstavitev ponudbe za uvedbo procesov projektnega vodenja in projektne infrastrukture
Agito d.o.o.
11:45 – 12:15
Vodenje sestankov (eSeje, Wiki) in spremljanje seznanjenosti uporabnikov)
Maja Žemva, Agito d.o.o., skrbnik ključnih strank
12:15 – 13:00 pogostitev in klepet
Komu je dogodek namenjen
Dogodek je namenjen direktorjem/vodjem projektnih pisarn, projektnim vodjem, vodstvu, članom projektnih ekip, direktorjem/vodjem IT ter vsem, ki:
sodelujejo pri projektnem vodenju ali ravnanju s portfeljem projektov,
jih zanima celostna in napredna uporaba projektnega vodenja s centralno zbirko projektov, virov in ostalih informacij,
sodelujejo pri zbiranju, vrednotenju, izbiranju in uvajanju investicij (projektov),
sodelujejo pri upravljanju virov, načrtovanju in spremljanju vsebine, stroškov, tveganj/priložnosti, nalog in odprtih zadev,
se ukvarjajo s podporo in optimizacijo poslovnih procesov v podjetjih.
Prijava
Dogodek je brezplačen.
Prijavite se tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naslov dogodki@agito.si. Ob prijavi nam lahko sporočite tudi za vas bolj pomembne teme, o katerih bi se želeli pogovoriti.