IRT 3000

vsebina

Toyota je predstavila nov način proizvodnje avtomobilov

07.11.2016

Toyota Motor je konec marca v mestu Toyota v prefekturi Aichi razkrila svojo novo proizvodno metodo. Toyota Motor je najavila, da namerava do leta 2020 uporabiti nove proizvodne metode v proizvodnji 5 milijonov enot, kar je približno polovica njene globalne prodaje avtomobilov.

Toyota Motor je konec marca v mestu Toyota v prefekturi Aichi razkrila svojo novo proizvodno metodo. Toyota Motor je najavila, da namerava do leta 2020 uporabiti nove proizvodne metode v proizvodnji 5 milijonov enot, kar je približno polovica njene globalne prodaje avtomobilov.



Toyotin nov globalni pristop, ki se je začel v letu 2012, je poskus tega proizvajalca avtomobilov za racionalizacijo poslovanja z zmanjšanjem števila delov in modulov, ki se uporabljajo v različnih modelih avtomobilov. Od teh prizadevanj se pričakuje, da bo temu proizvajalcu avtomobilov omogočilo zmanjšanje razvojnega časa za več kot 20%.

Izvršni podpredsednik Mitsuhisa Kato je na predstavitvi dejal, da bo prihranjen čas Toyoti pomagal, da bo nudila še boljše avtomobile.

Na novo prenovljena motor in menjalnik bosta v primerjavi s trenutnimi modeli pomagala izboljšati ekonomičnost porabe goriva za več kot 25% in povečala zmogljivost za več kot 15%. Ekonomičnost porabe goriva v hibridnih vozilih se bo izboljšala za več kot 15% na račun uporabe lažjih in bolj kompaktnih baterij in motorjev.

Do konca tega poslovnega leta nameravajo tudi prepoloviti stroške za prilagoditev proizvodnih obratov in opreme, ko gre za menjavo modelov vozil. Uvedba nove proizvodne metode bo zahtevala nove naložbe v obrate, orodja in drugo opremo, ki omogočajo proizvajalcu avtomobilov, da vgrajuje sestavne dele v različne modele. Toyota bo posledično znižala naložbe v obstoječih tovarnah, da bo zadržala dobiček na sedanji ravni.

Toyota je začela z raziskavami na novem proizvodnem postopku, potem ko jo je močno prizadela svetovna finančna kriza. Število njenih modelov vozil je pred krizo naraslo na okoli 100, zaradi česar razvojne procesi trajajo predolgo. Tovarne so, preden jih je doletela kriza, dajale prevelik poudarek povečanju števila modelov vozil in jim ni uspelo zajeziti fiksnih stroškov.

Vir: asia.nikkei.com

ar©tur 2021