IRT 3000

vsebina

Ko učitelj in dijak postaneta inovatorja

07.11.2016

Spletna aplikacija naj bi dijakom pomagala pri učenju. tRSICA vsebuje različna gradiva šolskih predmetov in dijaku po večkratnem obisku predlaga natanko to, kar bi bilo primerno zanj.

Spletna aplikacija naj bi dijakom pomagala pri učenju. tRSICA vsebuje različna gradiva šolskih predmetov in dijaku po večkratnem obisku predlaga natanko to, kar bi bilo primerno zanj.

.trsica2.thumb-300x114.jpg



Učno okolje spremlja dijaka, pojasnjuje Uroš Ocepek, učitelj računalništva na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje, ki je ponosen, da je dobro sodelovanje med učiteljem in dijakom obrodilo sadove.


Inovaciji dodaja še večji pomen uporaba sodobnih algoritmov s področja umetne inteligence.Ideja se je v glavi učitelja pletla že v sklopu njegovega izobraževanja, razvila pa zaradi nadobudnega dijaka, ki je želel od svoje zaključne naloge nekaj več. Zlati maturant Amon Stopinšek je učiteljevo zasnovo implementiral v aplikacijo in nastala je inovacija tRSICA, za katero sta prejela srebrno priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Območne gospodarske zbornice Zasavje .



Okolje tRSiCA omogoča sodoben in inovativen način učenja s pomočjo računalnika, v katerem okolje vsakemu izmed učencev ponudi inovativen, unikaten in personaliziran spletni multimedijski učbenik, ki pozna učne karakteristike in učne potrebe posameznega učenca.



Uporaba okolja tRSiCA je že bila letos del pouka pri strokovnih modulih s področja računalništva v Trbovljah in kot pravi Ocepek, se je izkazalo, da so dijaki STPŠ Trbovlje z učnim sistemom zelo zadovoljni. Do sedaj se je z aplikacijo seznanilo okoli 90 trboveljskih dijakov. Inovatorja pa pričakujeta, da bo tRSICO že v prihodnjem letu uporabljala cela šola, kmalu zatem pa tudi ostale slovenske srednje šole.



Nekatere šole, s katerimi sta trboveljska inovatorja že stopila v kontakt so do uporabe aplikacije malce skeptične, češ da bi le ta zamenjala učitelja. Po mnenju Ocepka so skrbi odveč: »Rezultati uporabe okolja tRSiCA pri pouku so pokazali, da uporaba sistema izboljša doseganje učnih ciljev – še posebno pri učencih, ki pogosto potrebujejo dodatno učno razlago.«

ar©tur 2021