Sladkorčki, ki jih je ponudil POMP Forum 2015
07.11.2016
Letošnji slogan »sladke vsebine« je na šesti POMP Forum privabil priznane sladokusce iz sveta vsebinskega marketinga. O trendih in dilemah s katerimi se dandanes srečujejo komunikatorji najprej spregovoril Igor Savič, ki je zbrane spraševal, ali so del problema ali del rešitve
Letošnji slogan »sladke vsebine« je na šesti POMP Forum privabil priznane sladokusce iz sveta vsebinskega marketinga. O trendih in dilemah s katerimi se dandanes srečujejo komunikatorji najprej spregovoril Igor Savič, ki je zbrane spraševal, ali so del problema ali del rešitve.
Eno izmed teh na področju javnega in strateškega komuniciranje je ponudil dr. Dejan Verčič iz Fakultete za družbene vede, da moramo z medijem tudi oblikovati občinstvo.
Konkretno je uspešne študije primerov predstavila uveljavljena svetovna rekorderka v količini raziskav in objav na temo vsebinskega marketing Rebecca Lieb. Poleg že znanih merilnih praks všečkov in prodaje je predstavila tudi tiste indikatorje, brez katerih v vsebinskem marketingu ne gre. Poudarila je, da podjetja, ki imajo razvito celostno strategijo vsebinskega marketinga, dosegajo boljše poslovne rezultate.
V globine vsebinskega marketinga se je z učinkovitim upravljanjem komunikacijske podmornice spustil Primož Inkret. Poudaril je, da moramo zbirati prave podatke in jih analizirati, saj bolj kot vemo, s kom komuniciramo, lažje pripravimo vsebino, Američanka Stephanie Losee pa je ponudila orodja, s katerimi se odzvati na prihajajoči val sprememb digitalne revolucije. Iz globin sprememb, ki se dogajajo v marketingu, je izhajal tudi solastnik in član uprave danes največje in najbolj dinamične agencije za vsebinski marketing v Evropi C3 iz Nemčije, Gregor Vogelsang.
Po odmoru, imenovanem ekstravagantna fuzija okusov in kulinarični hedonizem, so se v Klubu Cankarjevega doma razkrile skrivnosti dobro oblikovane vsebine. Pomembno je, da razumemo karakteristike medija, za katerega se pripravlja vsebina, je pojasnil Nenad Senić in s tem odgovoril, koliko oblikovalca je v uredniku in obratno. Za maksimalen uspeh vseh vodilnih komunikacijskih marketinških strategij pa sta zaslužna dva: popolnost vsebin in pripovedovanje zgodbe. Seveda, brez uspešnega odnosa med agencijo in stranko ne gre, kar je na študiji primera vodilnega dobavitelja gradbenih materialov Saint-Gobaina pojasnil Paal-André Schwital iz največje norveške agencije za vsebinski marketing, ki je hkrati strasten fotograf.
Konferenčni del se je zaključil z okroglo mizo, kjer so 3x3 govorili o vsebinskem marketingu iz prakse. O učinkovitostih, trendih in nevarnostih, s katerimi se srečujejo, so spregovorili Alenka Bešter, vodja upravljanja digitalnega nastopa v Zavarovalnici Triglav, Tina Cipot, zadolžena za odnose z javnostmi v podjetju Lidl Slovenija, digitalni strateg in svetovalec Vuk Ćosić, direktor Tango šole Mitja Drenik, izvršni direktor Ceneje.si Darko Dujič, vodja komuniciranja in odnosov z javnostmi Slovensko-nemške gospodarske zbornice Žiga Fišer, Janko Medja, predsednik uprave NLB, direktor marketinga pri Adria Mobil Neil Morley ter Vesna Zavrnik Pulević, COO, Edition Digital.
Sladek pozdrav do 7. POMP Foruma 28. septembra 2016!