SPIRIT Slovenija skupaj s 6 podjetji na sejmu eCarTEC v Münchnu
07.11.2016
Šest slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2015, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.
Šest slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2015, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji. Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu, ki velja za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, organizira Javna agencija SPIRIT Slovenija.
Sejem eCarTEC je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja vozil na električni pogon, energije in infrastrukture, tehnologij za shranjevanje energije, tehnologij za pogonska sredstva in motorje, inženiringa in poddobaviteljev. V letu 2014 se je na sejmu predstavilo 463 razstavljavcev iz 28 držav, obiskalo pa ga je več kot 12.000 obiskovalcev. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani www.ecartec.de.
SPIRIT Slovenija je javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupnem nastopu na sejmu eCarTEC objavila marca letos. Tako se bo od 20. do 22. oktobra 2015 na skupnem razstavnem prostoru na 143 kvadratnih metrih razstavne površine v hali A6 predstavilo šest slovenskih podjetij, in sicer Domel, d. o. o., Elaphe Pogonske Tehnologije, d. o. o., Etrel, d. o. o., GEM Motors d. o. o., Kolektor Group, d. o. o. in Oprema Ravne, d. o. o.
Sejem eCarTEC je za slovenske avtomobilske dobavitelje zanimiv, saj električna mobilnost predstavlja eno od treh strateških prioritet Evropske unije, kar je razvidno iz celovite iniciative za zelena vozila (Green Car Initiative).
Gre za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, na katerem slovenska podjetja pričakujejo poglobitev sodelovanja z obstoječimi partnerji ter vzpostavitev novih povezav, prav tako je sejem priložnost za oceno položaja podjetij v primerjavi z globalno konkurenco na tem področju.
»Prednosti skupnega nastopa vidimo predvsem v možnosti sodelovanja z ostalimi razstavljavci in pa seveda v večji in bolj privlačni skupni sejemski stojnici, ki je s pravim pristopom lahko več kot le vsota svojih delov,« pravi Rok Kralj iz podjetja Etrel, d. o. o. »Kot vsako leto si želimo tudi letos najti nove partnerje, čemur praviloma sledijo tudi novi posli. Sam sejem pa bomo izkoristili tudi za srečanja z obstoječimi partnerji in predstavitev naših novosti od lani.« Sicer pa na področju elektromobilnosti vidijo priložnosti predvsem za inovativna podjetja z vizijo, ki sovpada s splošnimi prizadevanji Evrope za čistejši transport in pametna energetska omrežja prihodnosti.
Romana Lotrič iz podjetja Domel, d. o. o. priložnosti za slovenska podjetja v tem segmentu vidi povsod, kjer je prisotna potreba po elektrifikaciji, saj je ta trend v porastu, priložnosti pa ogromno. Skupinski nastop se ji zdi smiseln predvsem zaradi cenovno dostopnejšega razstavljanja in izmenjave izkušenj s kolegi iz drugih podjetij. Letos se sejma udeležujejo zaradi predstavitve izdelkov in tehnologij, ki pripomorejo k elektrifikaciji vozil, želijo pa si navezati čim več novih poslovnih kontaktov in s tem tudi novih poslovnih priložnosti.
Podobno razmišlja tudi Laura Podgornik iz podjetja Kolektor, ki v segmentu elektromobilnosti vidi priložnosti za slovenska podjetja v izdelkih z več dodane vrednosti, slovenska podjetja pa so lahko tudi dobri razvojni partnerji. »Največja prednost skupnega nastopa je pomoč pri organizaciji in sofinanciranje nastopa, od katerega poleg predstavitve novosti pričakujemo nove poslovne kontakte in izmenjavo informacij na področju e-mobilnosti.«