IRT 3000

vsebina

Avtomatizacija v središču

22.04.2021

Conrad kot kompetenten in enakovreden partner: z našo ponudbo izdelkov lahko B2B-stranke pokrijejo vse svoje potrebe po avtomatizaciji.

  • 100.000 izdelkov za avtomatizacijo in pnevmatiko v Conradovem nabavnem okolju
  • Celotne ponudbe vodilnih proizvajalcev poenostavijo nabavo vseh potrebnih tehničnih izdelkov
  • Obsežna in raznolika ponudba izdelkov za avtomatizacijo, ki so primerni za servisiranje in vzdrževanje, proizvodne obrti in logistiko

6100.000 izdelkov za avtomatizacijo in pnevmatiko v Conradovem nabavnem okolju. Vir fotografij: Conrad Electronic

Za podjetje Conrad Electronic je drugo četrtletje 2021 popolnoma v znamenju avtomatizacije. Tako lahko B2B-stranke v Conradovem nabavnem okolju izbirajo iz obsežne in raznolike ponudbe z več kot 100.000 izdelki za avtomatizacijo, koristijo pa lahko tudi pripadajoče storitve. Na voljo so izdelki iz naslednjih kategorij: krmiljenje, pnevmatika in pogoni, preklapljanje in signalizacija ter komunikacija. Uporabniki lahko tako pri Conradu pokrijejo vse svoje potrebe po tehničnih izdelkih.

Ralf Bühler, generalni direktor podjetja Conrad Electronic, povzema prednosti Conradovega nabavnega okolja:

„Poleg naše obsežne ponudbe, ki jo nenehno dopolnjujemo, v Conradovem nabavnem okolju ponujamo tudi storitve po meri, tako da lahko naše B2B-stranke podpremo pri njihovem delu do najmanjše podrobnosti. Poleg tega našim strankam ponujamo večkanalni dostop znotraj digitalnega sveta, ki je individualno prilagojen njihovim potrebam. Pa naj bo to spletna trgovina, storitev Conrad Smart Procure (CSP) za mala in srednje velika podjetja, ali pa ERP-sistemi in uporaba elektronskega kataloga za velika podjetja in koncerne: za trajno pospešitev nabave Conradovo nabavno okolje vsakemu podjetju ponuja ustrezno elektronsko nakupovalno povezavo, s katero bodo nakupovalni postopki še bolj pregledni in učinkovitejši.”

Kot zanesljivi partner za avtomatizacijo podjetje Conrad oskrbuje tako industrijsko vzdrževanje in panogo (posebnega) strojništva kot tudi proizvodno industrijo z vsemi rezervnimi in obrabljivimi deli, ki so potrebni za servisiranje in vzdrževanje ter regulacijo sistemov in strojev. B2B-stranke lahko pri tem izbirajo iz široke palete blagovnih znamk, kot so na primer Siemens, Wago, Phoenix Contact, Schneider Electric, Weidmüller, Tru Components in Lapp. Ponudba izdelkov pri tem sega od izdelkov za pnevmatiko, programirljivih logičnih krmilnikov (PLC-jev), industrijskih senzorjev, napajalnikov, relejev, industrijskih kablov in konektorjev pa vse do orodij, testerjev in merilnikov za avtomatizacijo ter potrošnega materiala.

Conradovo nabavno okolje pa ni zanimivo samo za klasično industrijsko panogo. Tudi izobraževalne ustanove na področju izobraževanja in usposabljanja ali tudi visoke šole lahko namreč izkoristijo široko ponudbo.

Poleg storitve priprave individualne ponudbe je B2B-strankam pri Conradu na voljo storitev načrtovanih in ponavljajočih naročil, ki je v pomoč pri vnaprejšnjem načrtovanju in pošiljanju zahtevkov za ponavljajoča naročila v skladu s trenutnimi potrebami. Poleg tega podjetje Conrad nudi še druge storitve, kot je na primer profesionalna storitev kablov in cevi na metre ter storitev konfekcioniranja kablov.

Več informacij o trenutni marketinški kampanji https://www.conrad.si/avtomatizacija

 

 

ar©tur 2021