IRT 3000

vsebina

Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021

04.10.2021

Drevi bodo na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki se nadaljuje še v torek, razglasili prejemnike nagrad marketinška odličnost leta. Društvo za marketing Slovenije (DMS) veliko nagrado marketinška odličnost 2021 podeljuje Atlantic Drogi Kolinski d.o.o. za projekt 'Podpiramo lokalno – Posoška postrv / Argeta', ki je tudi zmagovalec dveh kategorij. V preostalih dveh kategorijah slavita Telekom Slovenije d.d. za projekt 'Odličnost uporabniške izkušnje' in družba NLB d.d. za projekt 'Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke'.

Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021

Strokovna komisija je med 13 izjemnimi finalisti letošnje nagrajence nagrajevala v štirih kategorijah in z veliko nagrado marketinška odličnost 2021. Atlantic Droga Kolinska je prejela še dve prvi nagradi v kategorijah 'Odličen korak pred drugimi' in 'Odličnost odgovornega delovanja & marketinška odličnost v izrednih razmerah'.

Nagrajena podpora ponovnemu zagonu lokalnega gospodarstva
Gre za projekt, v katerem je Atlantic Grupa odkupila posoške postrvi, ki jih v ribogojnici Faronika iz Tolmina sredi epidemije zaradi izgube trga niso zmogli prodati. Iz odkupljenih rib so ustvarili nov okus Argeta posoška postrv in podprli ponoven zagon lokalnega gospodarstva. Zgodbi se je pridružil tudi Mercator, ki je poskrbel za ekskluzivno distribucijo in prodajo. Oba akterja, Atlantic Grupa in Mercator, sta se odpovedala dobičku od prodaje. Komisijo so tako prepričali z izjemno idejo in izvedbo projekta sredi razmaha epidemije. Ta se kot kriza pri uporabnikih kaže v spremenjenih nakupnih navadah z nakupom cenejših blagovnih znamk ali blagovnih znamk, ki jim zaupajo. V Argetini ekipi pa niso želeli svojih uporabnikov prepustiti drugim, zato so razvili posebno iniciativo #PodpiramoLokalno, s katero so nagovorili okrepljen lokalni sentiment in ga uporabili za krepitev lojalnosti blagovni znamki, so pojasnili v utemeljitvi zmagovalca velike nagrade marketinška odličnost.

Nagrade marketinška odličnost leta 2021, foto Nejc LasičNagrade marketinška odličnost leta 2021, foto Nejc Lasič

Petra Čadež, direktorica marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, Atlantic Grupa, zasluge za nagrado pripisuje predvsem strategiji, resnosti in strasti ekipe, ki stoji za projektom: »Marketinga se lotevamo strateško, resno in s strastjo, vedno pa je v središču vsega uporabnik. Izzive pri nas prevajamo v priložnosti. Predvsem pa imamo svoje delo in drug drugega zelo radi

Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021, foto Nejc LasičAtlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021, foto Nejc Lasič

Marketing ustvarja pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih
»Marketing v podjetjih pridobiva vse bolj pomembne in izpostavljene vloge in od vseh poslovnih funkcij prejema potrditev, da je lahko gonilo rasti podjetja. Z njegovo pravilno umestitvijo na strateško mesto v podjetju je lahko prav marketing tisti, ki ustvarja pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih. To se kaže tudi v kakovosti projektov v letošnjem izboru, pri katerih smo zaznali opazen napredek v njihovi domiselnosti in odmevnosti,« pa izbor pojasnjuje Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS. Letos z nagradami marketinška odličnost leta nagrajujejo prebojne projekte, s katerimi podjetja oz. organizacije postavljajo nove standarde v marketinški stroki in dokazujejo vrednost marketinga na vseh ravneh poslovanja.

Telekom Slovenije: Odlična uporabniška izkušnja
Preostali prvi nagradi sta v svojih kategorijah prejela tudi Telekom Slovenije d.d. za projekt 'Odličnost uporabniške izkušnje' v kategoriji 'Transformacija' in družba NLB d.d. za projekt 'Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke' v kategoriji Odličnost marketinške strategije.

Vodilni v uporabniški izkušnji, je eden izmed ključnih strateških ciljev, zapisan v strategiji Telekoma Slovenije, ki verjame, da je odnos do uporabnikov ključen pri vzpostavitvi zvestobe kupcev in doseganju njihovega zadovoljstva. S široko zastavljeno in dlje časa trajajočo preobrazbo kulture podjetja, ki so jo dobro izvedli, so v svoji industriji ostali vodilni v uporabniški izkušnji, so utemeljitev nagrade za Telekom Slovenije zapisali v strokovni komisiji.

Telekom Slovenije d.d. in projekt 'Odličnost uporabniške izkušnje'Telekom Slovenije d.d. in projekt 'Odličnost uporabniške izkušnje'

»Ključni pri tem so digitalna odličnost, zagotavljanje varnosti ter dinamično prilagajanje potrebam in navadam uporabnikov komunikacijskih storitev. V zadnjih dveh letih smo zadovoljstvo uporabnikov na stičnih točkah povečali za 20 odstotkov, v projektnem obdobju štirih let pa za 50 odstotkov. To nam je uspelo zaradi močne podpore vodstva, zavzete in predane ekipe sodelavk in sodelavcev z različnih poslovnih področij ter z načrtnim, sistematičnim in predvsem dolgoročnim pristopom k transformaciji poslovanja,« med razlogi zakaj so lahko zgled ostalim podjetjem, kaj delajo drugače in kaj se lahko druga podjetja od njih naučijo, odgovarjajo v Telekomu Slovenije.

NLB: Osredotočenost na stranke
Družba NLB je strokovno komisijo prepričala s tem, kako brez formalne reorganizacije podjetja vpeljati kulturo osredotočenosti na stranko. Go-to-market strategija NLB je vključevala spreminjanje interne kulture, opredelitev jasnih ciljev in celovito zastavljenih izvedbenih taktik. Vzpostavili so marketing kot povezovalno funkcijo, ki je trdno zasidrana v jedro podjetja. Iniciativa se odraža v konsistentnem delovanju banke na trgu in odličnih poslovnih rezultatih, predvsem pa temelji na dokazovanju vrednosti za stranko.

Družba NLB d.d. in projekt 'Strateška iniciativa osredotočenosti na strankeDružba NLB d.d. in projekt 'Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke

»V družbi najboljših marketinških ekip v državi težko komu 'solimo pamet' s tem, kaj se lahko nauči od nas, drži pa, da je lahko vsaka ekipa s svojimi projekti drugi ekipi za zgled in v spodbudo. Pri našem delu bi morda izpostavil predvsem dve stvari. Prva je prepoznavanje in razumevanje strateških potreb, ki odgovarjajo na izzive strank, druga pa je inovativnost pri naslavljanju teh potreb, kar je v bančni panogi, kjer se ukvarjamo s storitvami, ki niso privlačne, so pa nujne za kakovostno življenje ali poslovanje, še posebej trd oreh,« pa o razlogih zakaj so lahko zgled ostalim podjetjem, kaj delajo drugače in kaj se lahko druga podjetja od njih naučijo, razmišlja Andrej Krajner, direktor komuniciranja v družbi NLB.

Ekipa za projektom Podpiramo lokalno - Posoška postrv - Argeta, foto Klemen RazingerEkipa za projektom Podpiramo lokalno - Posoška postrv - Argeta, foto Klemen Razinger

Prejemniki nagrad so vam po predhodnem dogovoru na voljo za pogovor in izjave.

Foto: Nejc Lasič za DMS
Vir: www.dmslo.si

ar©tur 2021