Veliko število obiskovalcev in zelo zadovoljni razstavljavci
28.10.2022
V soboto 15. oktobra je na razstavišču Fieramilano Rho v Milanu svoja vrata zaprl 33. sejem BI-MU, ki poteka vsaki dve leti in je namenjen področju obdelovalnih strojev, robotike, avtomatizacije ter digitalne in aditivne proizvodnje. Dogodek, ki ga podpira italijansko združenje proizvajalcev obdelovalnih strojev, robotov in sistemov za avtomatizacijo UCIMO in organizira Italijansko združenje sejmov za obdelovalne stroje ENTE, je obiskalo veliko število obiskovalcev, medtem ko so bili razstavljavci izjemno zadovoljni.
Letošnji 33. sejem BI-MU je privabil veliko število obiskovalcev, medtem ko so bili razstavljavci zelo zadovoljni z obiskom. Vir: BI-MU
Letošnji že 33. sejem BI-MU je obiskovalcem predstavil najboljše izdelke skoraj 700 italijanskih in mednarodnih proizvajalcev, pri čemer jih je bilo 37 odstotkov izven Italije. Sejem se je razprostiral na skupni površini 65 tisoč kvadratnih metrov v štirih razstavnih halah. Poleg več kot 42 tisoč strokovnih obiskovalcev, izmed katerih je bilo približno 5 odstotkov iz tujine, organizatorji ocenjujejo, da si je sejem ogledalo tudi približno 8 tisoč obiskovalcev lesarskega sejma Xylexpo, ki je potekal v sosednjih halah. Ti podatki potrjujejo pravilnost odločitve organizatorjev, da organizirajo vzporedno sejma BI-MU in Xylexpo, kar je omogočilo prehajanje obiskovalcev med sejmoma.
Med tujimi obiskovalci je bilo približno sto končnih uporabnikov razstavljenih strojev in opreme ter številni novinarji iz trinajstih držav (Avstrije, Bosne in Hercegovine, Brazilije, Kanade, Hrvaške, Indije, Mehike, Poljske, Romunije, Slovenije, Turčije, ZDA, Uzbekistana in Vietnama), ki so bili povabljeni v okviru poslovne misije organizirane s strani UCIMU v sodelovanju z Italijansko trgovinsko agencijo ACE ter Italijanskim ministrstvom za zunanje zadeve in mednarodno sodelovanje.
Alfredo Mariotti, direktor UCIMU je po sejmu poudaril, da že dolgo ni bilo tako polnega razstavišča, kar nakazuje, da je letošnji, že 33. sejem BI-MU izpolnil pričakovanja, kljub negotovosti zaradi številnih trenutnih težav, med katerimi je na prvem mestu energetska kriza. Prvi odzivi obiskovalcev so bili zelo pozitivni, tako zaradi števila, kot tudi kakovosti stikov, ki so jih dobili na dogodku, dodaja Alfredo Mariotti. V primerjavi s sejmom BI-MU leta 2018, torej zadnjim sejmom, ki je potekal pred pandemijo koronavirusa, je bil letošnji 33. sejem BI-MU veliko bolj uspešen. Medtem, ko je bilo leta 2018 registriranih približno 65 tisoč obiskovalcev ob več kot tisoč razstavljavcev, kar pomeni 65 obiskovalcev na razstavljavca, je letošnji 33. sejmu BI-MU obiskalo približno 50 tisoč obiskovalcev ter ob 700 razstavljavci predstavlja več kot 70 obiskovalcev na razstavljavca.
Sklop piùAdditive, ki ga je sponzoriralo Italijansko združenje za aditivne tehnologije AITA in je bilo osredotočeno na tehnologije aditivne proizvodnje. Vir: BI-MU
Ti podatki potrjujejo pravilnost odločitve, da sejem s področja obdelovalnih strojev in proizvodnih sistemov poteka vsaki dve leti ter zajema pet področij inovacij oziroma pet tehnoloških tem. Obiskovalci so si tako lahko ogledali RoboHeart, ki ga je sponzoriralo Italijansko združenje za robotiko in avtomatizacijo SIRI in namenjeno svetu robotike, piùAdditive, ki ga je sponzoriralo Italijansko združenje za aditivne tehnologije AITA in je bilo osredotočeno na tehnologije aditivne proizvodnje, BI-MU DIGITAL osredotočeno na svet informacijsko komunikacijskih tehnologij in tehnologij za povezljivost, METROLOGY & TESTING posvečeno testiranju, merjenju ter napravam in sistemom za nadzor kakovosti ter nenazadnje BI-MU LOGISTICS namenjen logistiki v strojni industriji.
Poleg tega je 33. sejem BI-MU ponudil obiskovalcem tudi celovit program poglobljenih kulturnih in tematskih druženj, ki ga je gostila arena BI-MUpiù. Organizatorji in razstavljavci so razvrstili več kot 60 predavanj, ki se ga je udeležilo več kot 1.900 obiskovalcev v živo ter približno 12.500 udeležencev preko spleta, kar je bilo omogočeno preko storitve predvajanja v živo na spletni strani bimu.it, Izmed teh 12.500 udeležencev preko spleta jih je bilo tri tisoč povezanih med pol ure in dvema urama. Približno dvajset druženj organiziranih v okviru piùAdditive je prav tako privabilo na stotine obiskovalcev, ki so si želeli izvedeti več o aditivni proizvodnji in številnih raznolikih aplikacijah te tehnologije.
Na letošnjem sejmu BI-MU je potekala tudi dvodnevna konferenca I-RIM Italijanskega inštituta za robotiko in pametne stroje. Vir: BI-MU
Dvodnevna konferenca I-RIM Italijanskega inštituta za robotiko in pametne stroje, ki poteka vsako leto, je letos potekala na sejmu BI-MU in privabila približno sto udeležencev, vključno z univerzitetnimi profesorji, študenti, raziskovalci in strokovnjaki, ki so vključeni v akademske in raziskovalne aktivnosti na področju industrijske robotike.
V okviru akademije UCIMU je sejem obiskalo približno 3.500 študentov v spremstvu svojih učiteljev, pri čemer se je dodatnih 300 študentov udeležilo vodenih ogledov s strani članov združenja, ki so poudarili lastnosti, vrednost in prednosti vsebin predstavljenih na sejmu.
Zanimanje za dogodek je bilo potrjeno tudi s spremljanjem spletne strani bimu.it in digitalnih komunikacijskih kanalov sejma, kot so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn in YouTube. Od 1. januarja pa vse do 15. oktobra 2022 je spletna stran bimu.it zasledila 70.558 posameznih obiskovalcev, kar je 22 odstotkov več kot leta 2020, pri čemer je bilo zabeleženih 356.070 ogledov strani, kar je 36 odstotkov več kot leta 2020. Trenutno imajo družbena obrežja BI-MU 8.753 registriranih sledilcev, medtem ko je bilo po sejmu BI-MU leta 2020 registriranih sledilcev 6.420. Med vsemi profili dogodka BI-MU na družabnih omrežjih (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn in YouTube), je največ dejavnosti na družabnem omrežju LinkedIn, ki je v obdobju od 21. septembra do 17. oktobra letos zabeleži 624 več sledilcev. S tem ima profil BI-MU na LinkedIn skupaj 2.545 povezanih uporabnikov, kar je skoraj toliko kot na Facebook, ki pa je v lanskem letu zabeležil veliko več povezav. Na LinkedIn je bilo več kot 8.248 ogledov, približno 2.778 in 84.746 ogledov objav na uradnem profilu sejma. Instagram je drugo družbeno omrežje glede rasti, saj se je število sledilcev v dveh letih od prejšnjega sejma BI-MU povečalo iz 1.037 na 1.598. Na spletno aplikacijo sejma BI-MU se je samo v času trajanja sejma prijavilo več kot 2.400 uporabnikov. Naslednji sejem BI-MU bo potekal od 9. do 12. oktobra 2024.
Več informacij na: www.bimu.it