Slovensko podjetje Run-Tiger z novim tehnološkim prebojem takoj uspelo na trgu
01.10.2024
Slovenski inovator Jure Markič je s svojim startupom Run-Tiger po revolucionarnih avtomatiziranih vratih za kokoši predstavil še eno prelomno inovacijo - pametne hranilnike.
Avtomatski hranilnik je mogoče sprogramirati, kdaj se odpre in zapre
Kot razvojno usmerjeno podjetje so avtomatizirali hranilnike in jih nadgradili v praktično rešitev za redno hranjenje kokoši, zmanjšanje števila škodljivcev in preprost nadzor za ljudi. Poleg dostopnosti za vsakogar je revolucionarna prednost izdelka v tem, da ga je mogoče sprogramirati, kdaj se odpre in zapre, s tem pa se kokošim vzpostavi red prehranjevanja. To je praktično tudi z vidika pobiranja jajc. Poleg tega se na ta način prepreči dostop mišim in drugim škodljivcem.
»Skupaj z nadgradnjo prejšnjih hranilnikov smo produkt razvijali dve leti. Že prej smo namreč dobili ogromno vprašanj o avtomatizaciji hranilnikov. Ker pa smo podjetje, ki stalno inovira, mi je to seveda dalo idejo in ideja je vodila k razvoju. Produkt je na trgu nekaj dni, odzivi pa so fenomenalni. Zelo smo zadovoljni, da smo se odločili za to smer, saj se je takoj pokazala potreba trga,« je povedal Jure Markič, ustanovitelj in direktor podjetja Run-Tiger.
Hranilnik deluje preko tehnologije bluetooth oziroma preko pametnega telefona, prilagaja delovanje glede na svetlobo in na časovnik, v okviru katerega ga lahko nastavite na tedenski urnik. Na primer, lahko se odpre od ponedeljka do petka med 8. in 10. uro zjutraj, v soboto in nedeljo pa lahko deluje po drugačnem urniku. Na ta način se lahko v tednu hrani 8 kokoši.
V podjetju Run-Tiger tako sledijo viziji Jureta Markiča o razvoju izdelkov pod blagovno znamko Run-Chicken, ki premikajo meje, so najvišje kakovosti, estetsko dovršeni in so hkrati dostopni vsakomur. Markič je tako kot prvi na svetu razvil avtomatizirana vrata za kokoši in purane, ki so stroškovno dostopna za vsakogar. Gre namreč za svetovno inovacijo, ki jo je tudi zaščitil in patentiral. Nenehni razvoj in rast sta ključnega pomena za razvoj njihovega podjetja, zato velik del dobička vlagajo v inovacije.