Odštevanje do SoMo Borca 2024: Med finalisti je kar 10 slovenskih projektov!
21.10.2024
Znani so projekti, ki so se uvrstili v zadnji krog izbora nagrade SoMo Borac in si zaslužijo naslov najboljših v regiji. Več kot 80 članov strokovne žirije je med 235 prijavljenimi projekti za podelitev nagrad SoMo Borac izbralo najboljše. Med finaliste se je uvrstilo kar 10 slovenskih projektov.
Slovenski finalisti letošnjega SoMo Borca so: A1 Vajb Instagram (DROM agency) v kategoriji SoMo Social Strategy, v kategoriji SoMo Tech pa Spar jedilnik.ai (Agencija 101 za Spar Slovenija), POLIvinyls in Poli časovni stroj (Futura DDB in Innovatif za Perutnino Ptuj) ter Bankomat dobrodošlice (Internavti za NLB). Za digitalni izdelek leta sta nominirana Moj A1 mobilna aplikacija (Infinum za A1) in spletna stran argeta.com (LunaTBWA za Argeto). Kampanja Najtežje besede je včasih najlažje natipkati (Pristop za NIJZ) je finalistka v kategoriji SoMoRitanac, v kategoriji TikTok pa je nominiran TikTok profil SPAR Slovenija (916HUB). Med finaliste digitalnega zunanjega oglaševanja sta se uvrstila SEKRET gallery (DROM) in Bankomat dobrodošlice (Internavti za NLB). Edini finalist v medijski sekciji je prenova portala Dnevnik.si.
Poleg finalistov je bil razkrit tudi dinamičen sklop predavanj, katerih teme temeljijo na konkretnih nasvetih, kako uporabiti umetno inteligenco pri vsakdanjem delu v medijih in oglaševanju. Cilj konference je pokazati, da UI ni le "modna muha", ampak konkretno orodje, ki pomaga pri optimizaciji poslovanja, ustvarjanju personalizirane vsebine, analizi podatkov in sprejemanju boljših odločitev. Celoten program konference si lahko ogledate na povezavi.
Med predavatelji sta tudi dva slovenska strokovnjaka, Daniel Fazlić iz Bloomberg Adria in Patricija Jukić iz Pristop skupine. Njuni predavanji imata naslova „Od papirja do algoritma: AI preoblikuje medije – boste ujeli korak?“ in „Od surovih podatkov do pametnih odločitev: Je AI naš novi šef?“.
Daniel Fazlić je bil v oktobru gost v epizodi SoMoCasta, kjer je razkril, kako tehnologija, umetna inteligenca in spremembe v uporabniških navadah oblikujejo prihodnost medijev. Njegova profesionalna pot od Turčije do medijev, ljubezen do podatkov in edinstvena perspektiva na transformacijo medijske krajine ga uvrščajo med najpomembnejše glasove v regiji. Čeprav je danes direktor digitalnega razvoja pri Bloomberg Adria, njegova pot do medijev ni bila običajna. Po študiju in življenju v Istanbulu, kjer se je ukvarjal z gospodarskimi politikami Balkana in Bližnjega vzhoda, se je vrnil v Slovenijo v iskanju novih izzivov. Začel je kot floor manager na televiziji, vendar je hitro odkril svojo strast do analitike in podatkov. "Zaljubil sem se v Excel," pravi v smehu in razlaga, kako je ta ljubezen do podatkov postala njegovo ključno orodje za razumevanje trendov v medijih. Epizodo si lahko ogledate na povezavi.
Patricija Jukić, svetovalka za poslovno rast in optimizacijo procesov v Pristop Skupini pa bo v predavanju „Od surovih podatkov do pametnih odločitev: Je AI naš novi šef?“, obravnavala kako lahko podjetja izkoristijo moč podatkov in umetne inteligence za sprejemanje strateških odločitev, ki preoblikujejo njihove poslovne modele. S poudarkom na procesni disciplini in upravljavskih praksah bo njen govor predstavil, kako lahko digitalne rešitve delujejo kot strateški partner pri povečevanju konkurenčne prednosti in učinkovitejši alokaciji virov.
SoMo Borac že 12 let priznava odličnost digitalnih projektov, število prijav pa se vsako leto povečuje. Pridružite se nam 25. oktobra v Zagrebu in ne zamudite priložnosti za povezovanje, izmenjavo znanja in praznovanje najboljših digitalnih projektov.
Vse novice o SoMo Borcu lahko spremljate preko SoMo Borac newsletterja ter sledite najpomembnejši podelitvi nagrad na Facebooku, Instagramu, in LinkedInu.