Začenja se svetovni finale Microsoftovega tekmovanja Imagine Cup 2014
07.11.2016
Na svetovnem finalu bo v 34 ekipah iz prav toliko držav sodelovalo 125 študentov-razvijalcev. Tekmovali bodo za nagrade v skupni vrednosti več kot milijon dolarjev (744 tisoč EUR)
Na svetovnem finalu bo v 34 ekipah iz prav toliko držav sodelovalo 125 študentov-razvijalcev. Tekmovali bodo za nagrade v skupni vrednosti več kot milijon dolarjev (744 tisoč EUR)
V Seattlu v ZDA se je včeraj začel svetovni finale Microsoftovega tekmovanja Imagine Cup 2014, na katerem letos v 34 ekipah iz 34 držav sodeluje 125 študentov-razvijalcev in inovatorjev. Ekipe iz vseh treh tekmovalnih kategorij – Igre, Inovacije in Svetovno državljanstvo – se bodo za zmago potegovale do 1. avgusta, ko bo Microsoft na slovesni razglasitvi podelil nagrade zmagovalcem. Zmagovalci bodo objavljeni na spletni strani www.imaginecup.com. Svetovni finale se sicer zaključi 2. avgusta.
Zmagovalna ekipa v vsaki od tekmovalnih kategorij bo za nagrado prejela 50 tisoč dolarjev in možnost udeležbe na Imagine Cup Boot Campu, ena od ekip pa bo nagrajena tudi s srečanjem z ustanoviteljem Microsofta Billom Gatesom. Poleg glavnih nagrad v treh kategorijah bodo ekipe imele možnost prejeti še štiri dodatne nagrade, ki jih bodo podelili pokrovitelji tekmovanja. Skupna vrednost nagrad presega milijon dolarjev.
Po lanskem drugem mestu ekipe DORA v kategoriji Inovacije, ki se ga v intervjuju za Microsoftovo spletno stran spominja član ekipe Kristjan Košič, in uspešnem nastopu ekipe Beezinga letos med finalisti ni slovenskih predstavnikov.
Microsoft s tekmovanjem Imagine Cup študente-razvijalce po svetu spodbuja k ustvarjanju inovativnih rešitev, ki bodo spremenile način življenja in dela. Hkrati študentje s sodelovanjem v tekmovanju pridobivajo veščine, ki jim bodo pomagale pri razvoju kariere na tehnološkem področju.
O tekmovanju Imagine Cup
Imagine Cup je mednarodno tekmovanje na področju inovativnosti, tehnoloških rešitev in razvoja, na katerem sodelujejo študentje višje- in visokošolskih inštitucij z vsega sveta. Študentje sodelujejo v ekipah, ki predstavljajo posamezno fakulteto oziroma skupino fakultet, v obdobju predtekmovanja in finalnega izbora jih spremljata in usmerjata posebej za ta namen izbrana mentorja iz akademske skupnosti in gospodarstva. Študente se v skladu z dobro prakso spodbuja k multidisciplinarni sestavi ekipe oziroma k mreženju med fakultetami, prav tako pa tudi k povezovanju z gospodarskimi subjekti. Tekmovanje je del pobude Microsoft YouthSpark, v okviru katere bo Microsoft do leta 2015 z ustvarjanjem priložnosti za izobraževanje, zaposlitev ali podjetništvo pomagal 300 milijonom mladim.
O podjetju Microsoft
Podjetje Microsoft (Nasdaq “MSFT”), ustanovljeno leta 1975, je vodilni svetovni proizvajalec programske opreme, storitev in rešitev, ki pomagajo ljudem in podjetjem uresničiti njihov potencial.
Link...