Industrijski četverček v Celju izpolnil pričakovanja razstavljavcev in obiskovalcev
07.11.2016
Štirje strokovni industrijski sejmi Forma tool, Plagkem, Graf&Pack ter sejem Varjenje in livarstvo, ki so od 21. do 24. aprila potekali v Celju, so uspešno izpolnili svoje poslanstvo.
Štirje strokovni industrijski sejmi Forma tool, Plagkem, Graf&Pack ter sejem Varjenje in livarstvo, ki so od 21. do 24. aprila potekali v Celju, so uspešno izpolnili svoje poslanstvo.
Odlični odzivi obiskovalcev in razstavljavcev, ki izpostavljajo velik pomen sejmov za regijo in jim napovedujejo možnost za nadaljnjo rast, izhajajo iz optimizma in novega zagona industrije. Potem ko je organizatorju, družbi Celjski sejem, uspelo na sejmišče pritegniti največjo ponudbo domače in tuje industrije zadnjih let, so veseli tudi dobrega odziva obiskovalcev. Teh so v štirih sejemskih dneh našteli več, kot na zadnjih sejmih, saj je sejmišče obiskalo dobrih 12.000 obiskovalcev iz Slovenije in tujine.
Poleg obiskovalcev iz Slovenije so bili med obiskovalci številni tujci tako iz držav balkanskega polotoka (BiH, Črna Gora, Grčija, Hrvaška, Makedonija, Romunija, Srbija) ter držav srednje in zahodne Evrope (Avstrija, Češka, Francija, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Švedska). Celjske industrijske sejme so obiskali tudi Japonci, Tajvanci in Američani.
Prvi rezultati raziskave, ki jo v Celjskem sejmu redno izvedejo med razstavljavci in obiskovalci sejmov, med drugim kažejo, da je obiskovalce sejemsko dogajanje navdušilo, saj jih je več kot 95 % navedlo, da so sejmi izpolnili njihova pričakovanja. To se izraža tudi v oceni sejmov. Praktično enak delež obiskovalcev je sejmom namenilo najvišji možni oceni 5 in 4 (petico skoraj 40 % vprašanih). Obiskovalci so sicer kot najpogostejši razlog obiska sejmov navajali ogled sejemske ponudbe in novosti, sejme pa so obiskali, ker je sejemska vsebina povezana z njihovim delom oz. so z njimi povezani tako poslovno kot zasebno. Zelo spodbudna pa je tudi napoved ponovnega obiska sejmov, saj je skoraj 70 % obiskovalcev že odločenih, da bodo sejme ponovno obiskali (manj kot 3 % jih ponovnega obiska ne načrtuje).
Zelo dobre ocene obiskovalcev sejmišča se odražajo tudi v odzivu razstavljavcev. Več kot 93 % razstavljavcev je namreč svoj nastop na sejmih ocenila za uspešen (več kot petina jih je nastop ocenila celo kot zelo uspešen). Da je sejem izpolnil njihova pričakovanja, je navedlo več kot 82 % anketiranih razstavljavcev. 77 % jih je bilo zadovoljnih z obiskom na svojem razstavnem prostoru, več kot polovica jih je tudi navedlo, da so na sejmu sklenili novi posel. Med njimi jih je največ podpisalo novo pogodbo o sodelovanju, sledili so tisti, ki so dogovorili poslovni sestanek z novim poslovnim partnerjem. Zadovoljstvo s sejemskim nastopom se izraža tudi v napovedi ponovnega sodelovanja na sejmu, saj je praktično 80 % že odločenih, da se bodo predstavili tudi na prihodnjem sejmu. Delež tistih, ki menijo, da ne bodo ponovno sodelovali, komaj presega odstotek anketiranih razstavljavcev.