IRT 3000

vsebina

Prediktivna analitika: vaše jutrišnje poslovanje že danes

07.11.2016

Kako na osnovi podatkov podjetja sprejeti pametne odločitve, rešiti probleme, predvideti naslednje poslovne korake in izboljšati rezultate poslovanja, so vprašanja, na katera bomo odgovorili na dogodku z naslovom Prediktivna analitika: vaše jutrišnje poslovanje že danes, ki ga organizirata informacijski podjetji SAP in Agito.

Kako na osnovi podatkov podjetja sprejeti pametne odločitve, rešiti probleme, predvideti naslednje poslovne korake in izboljšati rezultate poslovanja, so vprašanja, na katera bomo odgovorili na dogodku z naslovom Prediktivna analitika: vaše jutrišnje poslovanje že danes, ki ga organizirata informacijski podjetji SAP in Agito.

.Agito.thumb-300x94.jpg



Strokovnjaki obeh podjetij bomo predstavili uporabnost prediktivne analitike pri prodajnih aktivnostih podjetij. Jože Marinček, tehnični vodja projektov in vodja področja poslovne analitike v podjetju Agito, bo opisal, kako lahko podjetja z demo rešitvijo Predictive Analytics napovejo vrednosti in uspešnosti prodajnih postopkov. Svoje znanje na področju prediktivne analitike bosta prav tako predstavila SAP strokovnjaka Abdourahmane Faye in Blaž Zabukovec.
​​​​Podrobnosti

Kdaj: četrtek, 10. 9. 2015
Kje: SAP d.o.o., Dunajska cesta 165, 1000 Ljubljana
Dogodek je brezplačen.

Prediktivna analitika na podlagi velike količine zbranih podatkov iz različnih virov določa vzorce in predvideva prihodnje dogodke ter trende, prav pa nam pr​​ide na več različnih področjih, od finančnih storitev do javne uprave, zdravstva, medijev in maloprodaje. Pri poslovanju pomaga analizirati obstoječe podatke in preteklo dogajanje, s čimer dosežemo boljše razumevanje potrošnikov in njiho​vih navad. S takim vpogledom lahko določimo tako tveganja kot priložnosti za naše podjetje.

Vsaka poslovna aktivnost, ki jo dovolj pogosto ponavljate, je lahko predmet napovedovanja. Pri prodajnih aktivnostih lahko tako zbirate različne podatke o stranki, ponudbi in samem postopku. Na osnovi teh podatkov lahko za odprte ponudbe vnaprej ocenite, ali gre za zmagovit proces ali ne; pa tudi, kateri vidik prodajne zgodbe, ki se ji obeta žalostni konec, morate spremeniti, če želite izboljšati rezultat. Na dogodku vam bodo predavatelji predstavili, kako poteka tak projekt in da je najtežji korak ravno prvi – začeti.

Prijavite se na dogodek in spoznajte, kako lahko z uporabo prediktivne analitike informirano predvidevate svoje naslednje poslovne korake in izboljšate rezultate.

​Prijava​

ar©tur 2021