Slovenija je v tujini prepoznana po kakovosti in strokovnosti
07.11.2016
Ker jim država in banke niso znali prisluhniti, je podjetje Inovatika d.o.o. pred leti morala odprodati svoje znanje, da so lahko financirali svoje projekte. Sedaj se to ne bo več zgodilo, je povedal direktor podjetja, ki 90 odstotkov dejavnosti proda v tujino, Marko Udovč.
Ker jim država in banke niso znali prisluhniti, je podjetje Inovatika d.o.o. pred leti morala odprodati svoje znanje, da so lahko financirali svoje projekte. Sedaj se to ne bo več zgodilo, je povedal direktor podjetja, ki 90 odstotkov dejavnosti proda v tujino, Marko Udovč.
Za njihovo kotlovnico v enem oziroma inteligentni bio toplotni sistem IBS-48h jim je komisija Celjskega sejma podelila zlato priznanje. To je zanje spodbuda in potrditev, da razmišljajo pravilno in delajo dobro.
Peč na drva, ki jo je potrebno naložiti le enkrat na dva dneva, deluje samostojno. »Vsa regulacija je samodejna, saj peč sama vzdržuje ogenj. V napravo je integrirano vse, kar potrebujete za kotlovnico. Zalogovnik sanitarne vode ima prostornino 300 litrov, kar ustreza porabi vode za petčlansko družino. Ob tem ne potrebujete zalogovnika toplote, ker peč proizvede samo toliko energije, kot je hiša potrebuje,« je pojasnil Udovč.
Peč so izdelali z domačim znanjem in prepričani so, da bodo s tem izdelkom zadržali dodano vrednost. »Prodajali bomo izdelke, ne bomo pa odprodali znanja, kot smo morali to storiti v prvem delu naše zgodbe, saj drugače nismo mogli sofinancirati projekta, ker nam država in banke niso prisluhnili,« je dodal. Konkurenca Udovča ne skrbi, saj je prepričan, da lahko konkurenco premagajo tako, da so boljši. 90 odstotkov njihovih dejavnosti je povezanih s tujimi trgi – Norveško, Švedsko, Dansko, Ameriko in Nemčijo. »Slovenija je v tujini znana po strokovnosti in kakovosti storitev in izdelkov, bolj kot Slovenija v Sloveniji. Če bi imeli Slovenci več samozavesti, bi lahko šli brez problema v tujino,« je še povedal Udovč.