IRT 3000

vsebina

POMP FORUM 24. september 2015 klub cd, Ljubljana

07.11.2016

POMP Forum je ena največjih mednarodnih konferenc s področja vsebinskega marketinga v JV Evropi, letos bo že šesta po vrsti.

POMP Forum je ena največjih mednarodnih konferenc s področja vsebinskega marketinga v JV Evropi, letos bo že šesta po vrsti.

.dejan_vercic_1.thumb-300x198.png

Dr. Dejan Verčič je redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Mednarodno priznani strokovnjak in predavatelj stroko od leta 1994 združuje na vsakoletnem mednarodnem simpoziju o raziskovanju v odnosih z javnostmi – BledCom. Na letošnjem POMP Forumu bo spregovoril o temeljnem preoblikovanju javnega in strateškega komuniciranja, ki se v tem trenutku odvija pred našimi očmi.

Več...

»Kdor ne ustvarja medijev, ne sporoča, ne povezuje sveta, ne upomenja, nima smisla in je brezveze,« o vlogi vsebinskega marketinga, ki mu sam pravi vsebinsko trženje, spregovori dr. Dejan Verčič in dodaja: »Vsebinsko trženje osmišlja svet, ki prodaja.«

Svoje besede podkrepi s podatki letošnjega Evropskega komunikacijskega monitorja (www.communicationmonitor.eu), ki kažejo, da je vsebinski marketing zelo pomemben za 88 odstotkov evropskih komunikatorjev. Do sto odstotkov jih torej manjka samo še dvanajst.

In čeprav je vsebinski marketing zelo pomemben za tolikšen delež komunikatorjev v Evropi, ga v Sloveniji uporablja le 47 odstotkov, na Hrvaškem pa še odstotek manj (najslabši državi v raziskavi). Za primerjavo, delež organizacij, ki uporabljajo vsebinski marketing se na Finskem giblje okoli 76 odstotkov in v Veliki Britaniji okoli 73 odstotkov.

In zakaj je stanje v Sloveniji toliko slabše? Po mnenju dr. Verčiča mnogo vodilnih, začenši z vlado, komuniciranje še vedno razume kot strošek, ki ga je potrebno omejiti. Dodaja: »Potem pa se čudijo, da jih nihče ne pozna, da jih nihče ne mara in da ne morejo nič narediti, nič ustvariti z ljudmi, ki brezveze hodijo v službo zaradi plače, in nič prodati ljudem, za katere so brez pomena, so dobesedno nepomembni.«

Za konec vsem komunikatorjem, ki se z vsebinskim marketingom šele spogledujejo, svetuje: »Vsebinsko trženje je duh, ki potrebuje telo, je vsebina, ki potrebuje obliko, je sporočanje, ki potrebuje medije. Povsem vseeno je, s katere strani začnemo: sporočila potrebujejo medije, ustvarjanje medijev ustvarja sporočila, mediji sporočajo. Prežemanje sporočil soustvarja pomene in ti nam pomagajo osmišljati svet. Kdor ne ustvarja medijev, ne sporoča, ne povezuje sveta, ne upomenja, nima smisla in je brezveze. Zato: delajmo medije, in se mediirajmo.«

ar©tur 2021