TechExpo Celje obuja staro in osvežuje novo
20.04.2018
»Veseli nas, da se je spet začelo nekaj dogajati in da se je zgodil TechExpo Celje. Na sejmu bomo lahko tako spet pokazali, da kot TRO d.o.o. še vedno izdelujemo orodja za lesno predelovalno industrijo,« poudarja vodja Mojca Kos Kozjak, vodja komerciale v podjetju. Program lesnoobdelovalnih strojev, orodij in repromateriala ter gozdna tehnologija je poleg dolgoletnih Energetike in Vzdrževanja, nov vsebinski sklop, ki skupaj z Avtomatizacijo zaokrožuje nov vsebinski sklop, združen pod sejemskim imenom TechExpo Celje. Razstavljavci ga pozdravljajo, saj omogoča predstavitev novim ponudnikom izdelkov in storitev.
Lesna stroka v Sloveniji namreč že vrsto let ni imela svojega sejma, ki bi vodilnim igralcem na tem področju omogočil predstavitev njeni širši ciljni publiki, ki jo predstavljajo mizarji, proizvajalci pohištva, žagarski obrati, tesarji, parketarji in gozdni delavci. »Kot podjetje z 92-letno tradicijo smo prisotni v več industrijah, v lesni pa od samega začetka. Kljub temu, da se je ta zelo spreminjala in nihala, smo uspeli obdržati en del proizvodnega programa. Upamo, da bomo z njim, potem ko se stanje lesne stroke izboljšuje, spet uspeli prodreti na trg. Pričakujemo, da nas bodo sedaj videli in da se bomo spet lahko pokazali kot eden resnih dobaviteljev lesno predelovalnega orodja,« še dodaja. Cilji podjetja iz Prevalj, ki naredi 11 milijonov evrov prometa letno, od tega 90 odstotkov na tujih trgih, so visoki. Velike izzive vidijo na afriških trgih, vsekakor pa tudi v Sloveniji in države bivše Jugoslavije.
Hitre spremembe pa seveda narekujejo veliko prilagajanja. Tudi na področju avtomatizacije. »Avtomobilska industrija se ves čas posodablja. Danes si zamislimo en avto, jutri že razmišljamo o drugačnem, o spremembi, o novosti, ki se bo lahko prodajala. Hitre spremembe v industriji so ključne. Tem se potem prilagaja tudi tehnološki proces.« Tako razmišlja Bojan Puklavec iz podjetja Lipro d.o.o., ki je na slovenskem, pa tudi evropskem trgu prisotno od ustanovitve leta 1998. Podjetje s sedežem v Dekanih, ponuja izdelke in storitve za avtomatizacijo v industriji. »Vsi, ki smo vezani na avtomatizacijo proizvodnje, se moramo zelo truditi in ne omejevati le na lastno tržišče. Imeti moramo lastne izdelke, lastno usmeritev in program in v tem primeru lahko osvajamo tudi večja tržišča. Konkurenca je prisotna, a verjamem, da lahko vsak od nas doda kamenček v mozaik na področju avtomatizacije. Pomembno se mi zdi tudi, da konkurenčna podjetja sodelujemo na slovenskem in evropskem trgu. Prav zato smo na obeh bienalnih sejmih v Celju prisotni že vrsto let,« dodaja.
Konstantna prisotnost na trgu o podjetju marsikaj pove. Med drugim, da je uspešno, pa tudi resno. »Upamo, da konstantna prisotnost kupcu pove, da smo resno podjetje, da se ukvarjamo s posli na dolgi rok in ne le z danes na jutri. Sejem je je priložnost, da kupce seznanimo z novimi izdelki, s tem pa seveda izkazujemo tudi moč in ugled,« se pohvali dolgoletni udeleženec sejma, Boris Pišek član uprave celjskega podjetja Kovintrade d.d. Sedaj še bolj, ko sta ogrevalna in regulacijska tehnika v porastu in ko vse bolj postaja pomembna poraba električne energije. »To je izziv, s katerim se bomo morali soočiti. Potrošnja električne energije, bo, seveda zaradi naprav, ki kot energent uporabljajo elektriko, v porastu. Ali se bomo znali organizirati tako, da bo energenta dovolj in da bo ta zadovoljeval vse potrebe, ob hkratnem zmanjševanju uporabe fosilnih goriv, je vprašanje. In nanj globalno še ni moč odgovoriti. A podjetja to ne bo ustavilo pred rastjo. »Od vsega začetka smo prisotni na sejmu energetike, sedaj po novem tudi na tem. Naše želje so zadovoljiti kupce, s preverjenimi dobavitelji oziroma našimi partnerji, s katerimi sodelujemo že več kot 50 let, pa še naprej širiti proizvodne programe in storitve. Želimo namreč ostati pomemben igralec na slovenskem trgu za ogrevalno in regulacijsko opremo.«
To uspeva tudi tržiškemu podjetja Primakem d.o.o., ki se ukvarja z industrijskim čiščenjem. Morda tudi po zaslugi sejemskih predstavitev. »Tukaj razstavljamo že deset let. Če ne bi bili zadovoljni, bi s tem že prenehali. Sejem je ena od možnosti, da se pokažemo obstoječim in novim strankam. Odziv je v mejah pričakovanj,« pravi direktor podjetja Rudi Šmid. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in trženjem čistil, sredstev za obdelavo kovin, ločevalnih sredstev za livarstvo, biološko razgradljivih maziv, sredstev za protikorozijsko zaščito, poliranje in razmaščevanje. »Sledimo trendom razvoja, zato imamo vedno več novih proizvajalcev. Poleg lastnih proizvodov imamo še naprave priznanih tujih proizvajalcev, za katere zagotavljamo servis in svetovanje, svetujemo uporabnikom in skupaj iščemo rešitve. Skušamo zagotavljat novo tehnologijo, novim zahtevam trga se prilagajamo z novimi rešitvami. Večinoma sodelujemo s podjetji iz Nemčije, Italije in Češke. Nove rešitve iščemo zunaj, razstavljamo pa v Sloveniji, vedno z drugačnimi izdelki.«
Več pa na tej povezavi.