40 let podjetja OHRA – we will »rack« you!
03.04.2019
Podjetje OHRA se je kot proizvajalec regalnih sistemov specializiralo zlasti za dolgo in težko skladiščno blago. Danes je vodilno na evropskem trgu in velja za strokovnjaka na področju konzolnih regalov. Leta 2019 podjetje praznuje svojo 40. obletnico delovanja pod sloganom: 40 let podjetja OHRA – we will »rack« you!
Začetki podjetja segajo v 60. leta, ko je ustanovitelj Ottokar Hölscher svoje podjetje za prodajo viličarjev dopolnil s prodajo regalov drugih proizvajalcev. Kmalu pa je podjetje začelo izdelovati lastne regalne sisteme. Med drugim tudi konzolne regale, ki so pokrivali potrebe trga po regalih za skladiščenje dolgega blaga. Podjetje OHRA je patentiralo obesno, samovarovalno vtično konzolo, ki danes velja kot merilo za vse sisteme konzolnih regalov. Zahvaljujoč temu sistemu je mogoče višino nivoja konzol regala prilagoditi hitro in brez orodja, konzola pa ob sunkih popusti, kar ščiti regal in viličar, predvsem pa blago. Leta 1979 je Ottokar Hölscher oddelek regalov razvil v lastno podjetje – tako je nastalo podjetje OHRA Regalanlagen GmbH.
Danes so vsi nosilni deli regalov OHRA – naj gre za paletne ali konzolne regale – izdelani iz vroče valjanih, debelostenskih jeklenih profilov. To omogoča visoko nosilnost ob hkratni vitki konstrukciji. S takšnimi zmogljivimi regalnimi sistemi se je podjetje OHRA uveljavilo zlasti v panogah, kot sta trgovina z gradbenim materialom in lesnopredelovalna industrija. »Poleg tega že od nekdaj ponujamo specializirane rešitve za različne panoge – tudi zahvaljujoč svojemu obsežnemu programu dodatne opreme, s katero je mogoče naše regale opremiti za najrazličnejše naloge,« poudarja Thomas Jerschkewitz, vodja prodaje pri podjetju OHRA. Regalne rešitve OHRA je tako mogoče najti tako v opernih hišah, kot tudi v podjetjih za razgradnjo avtomobilov in marinah (za prezimovanje jaht). Podjetje OHRA je šlo tudi v korak s časom pri gradnji regalnih hal in avtomatiziranih rešitev, saj je z lastnim oddelkom za projektiranje kos tudi večjim gradbenim projektom. »S svojo usmerjenostjo k strankam si zagotavljamo odločilno prednost pred konkurenti,« pravi Raymond Wolsey, vodja prodaje za področje izvoza.
Podjetje OHRA optimistično zre v prihodnost. Tudi v primeru morebitne upočasnitve gospodarske rasti ostaja dr. Andreas Hölscher, sin ustanovitelja podjetja in zdajšnji direktor, samozavesten: »Zahvaljujoč svojemu tržnemu položaju smo še iz vsake krize prišli močnejši. Trgi se bodo v prihodnosti močno spreminjali, vendar so naši temelji trdni.«