Ekipa KAMAZ-master z Goodyearovimi pnevmatikami neporažena na legendarnem Dakarju
31.01.2020
Minuli petek se je v Savdski Arabiji po 12 neusmiljenih etapah zaključila najzahtevnejša reli preizkušnja na svetu. Med tovornjaki je ponovno dominirala ekipa KAMAZ-master, ki je 7.500 kilometrov dolgo vzdržljivostno dirko zaključila na prvem in drugem mestu ter s tem zabeležila svojo že sedemnajsto zaporedno zmago. Vsi tovornjaki zmagovalne ekipe so vozili s standardnimi pnevmatikami Goodyear Offroad ORD, ki so s svojo zmogljivostjo odigrale ključno vlogo pri premagovanju ekstremnih pogojev letošnjega Dakarja.
Reli Dakar se je tokrat prvič odvijal v Savdski Arabiji, nova celina pa je postregla z izjemno zahtevnim terenom, ki je preizkušal skrajne meje vzdržljivosti voznikov, tovornjakov in pnevmatik. Večina 7.500 kilometrov dolge proge je namreč potekala na nevarnih peščenih sipinah, skalnatih kanjonih in presušenih rečnih strugah z ostrimi ovirami.
»Prav vsako sekundo smo morali biti na preži in trdo delati, saj smo se znašli v številnih tveganih situacijah,« je pojasnil Andrey Karginov, voznik najuspešnejše ekipe KAMAZ-master, ki je zabeležila svojo že sedemnajsto zaporedno zmago. Vsi njihovi tovornjaki so bili opremljeni s pnevmatikami Goodyear Offroad ORD, ki so po besedah Karginova vseskozi navduševale s svojim vrhunskim oprijemom, trpežnostjo in zmogljivostjo. Blestele so tako pri visoki hitrostih na ravninah kot tudi pri vožnji v odsekih ter spektakularnih skokih v puščavi.
Za doseganje najboljših rezultatov in premagovanje najzahtevnejših razmer, ki vladajo na Dakarju, je ključna pravilna izbira pnevmatik. To je še toliko bolj izrazito pri tovornjakih, saj morajo biti slednji opremljeni s standardnimi tovornimi pnevmatikami, kar pomeni, da so razvite za vsakodnevno uporabo in jih je moč kupiti v redni prodaji.
Pnevmatike Goodyear Offroad ORD, ki jih je izbrala zmagovalna ekipa, se sicer uporabljajo v težavnih terenskih razmerah v rudnikih in kamnolomih. Ponašajo se z Goodyearovo napredno tehnologijo karkase, ki omogoča večjo trpežnost in robustnost, njihov dezen tekalne plasti z masivnimi bloki in izpopolnjeno gumeno zmesjo pa zagotavlja odpornost proti trganju in luščenju.
Sodelovanje na Dakarju in na evropskem prvenstvu FIA v dirkanju s tovornjaki Goodyearu omogoča nenehni razvojni napredek in izpopolnjevanje kakovosti tovornih pnevmatik. Njihovo zmogljivost bo Goodyear skupaj z ekipo KAMAZ-master ponovno dokazoval na dirkaškem izzivu reli Silkway, ki bo potekal od 3. do 16. junija na Kitajskem.