Pomembna vloga podjetja FerroČrtalič pri revoluciji v industriji aditivne proizvodnje
28.09.2022
Družinsko podjetje FerroČrtalič, tradicionalni dobavitelj opreme za peskanje pod blagovno znamko FerroECOBlast, se je v vlogi ključnega deležnika na specifičnem področju izjemno zahtevne naknadne obdelave podalo na novo vznemirljivo pot, ki vodi v revolucijo industrije aditivne proizvodnje.
Več o razlogih in ciljih te strateške odločitve sta v pogovoru povedala Mojca Andolšek, direktorica podjetja FerroČrtalič, in Benjamin Hlebec, direktor prodaje podjetja FerroČrtalič.
Ga. Andolšek, nam lahko zaupate, kako ste prišli do te zamisli in kaj so bili glavni razlogi za takšno odločitev?
M. A.: Če sem popolnoma iskrena, to dejansko za nas ni nekaj popolnoma novega. Že vrsto let kot dobavitelj sodelujemo s partnerjem, ki deluje na širokem industrijskem področju. V tem času smo prišli v stik z novim industrijskim področjem, ki je polno izzivov in izjemnih priložnosti, tako da smo na tekočem z dogajanjem v tej branži. Glede tega je bilo treba narediti le majhen, a kljub temu pomemben korak, to je bil sprejem odločitve, da ustvarimo svojo produktno linijo za naknadno obdelavo pod našo lastno blagovno znamko.
Mojca Andolšek, direktorica podjetja FerroČrtalič. Vir: FerroČrtalič
G. Hledec, popravite me, če se motim, vi ste bili del tega procesa od samega začetka. Nam lahko poveste kaj več o tem?
B. H.: Prav imate, bil sem vključen v razvoj ter tržne in prodajne aktivnosti od samega začetka. Kot običajno. Skupaj s sodelavci, ki delajo na tem področju, smo prišli do zamisli, da bi razvili novo produktno linijo za naknadno obdelavo v industriji aditivne proizvodnje. To je temeljilo na naših desetletnih izkušnjah iz tradicionalnega peskanja in na izkušnjah, ki smo jih pridobili v obdobju, ko je bila aditivna proizvodnja še v svoji zgodnji fazi. Vsekakor smo izvedli obsežno analizo trga, na podlagi katere smo prišli do zaključka, da na trgu obstaja vrzel in potreba po novem dobavitelju specializiranih rešitev po meri, še posebej strojev za naknadno obdelavo, ki jih ponujamo pod našo blagovno znamko Addiblast.
Ga. Andolšek, ustvarjanje nove blagovne znamke in predstavitev produktne linije med obdobjem pandemije je bila zelo drzna odločitev. Drži?
Drži, vendar je to tisto, kar počnemo in kar nas predstavlja. Vedno poskušamo slediti najnovejšemu razvoju kot aktivni deležnik. V tem posebnem primeru smo stvari privedli še korak naprej, saj želimo biti in bomo eden izmed ključnih ali prednostnih razvijalcev in ponudnikov rešitev naknadne obdelave za industrijo aditivne proizvodnje.
Direktorica podjetja Mojca Andolšek z Benjaminom Hlebcem, direktorjem prodaje pri podjetju FerroČrtalič. Vir: FerroČrtalič
G. Hlebec, ste zadovoljni z vašimi dosedanjimi dosežki na področju prodaje in trženja?
Po pravici povedano sem zelo zadovoljen. Čeprav na trg vstopamo pozneje kot nekateri naši konkurenti, lahko praktično odpravimo časovni zamik z intenzivnim razvojem in raziskavami ter pritiskom na trg.
Našo ponudbo smo prvič predstavili na sejmu FORMNEXT 2020, takrat še virtualno ter nadaljevali z zelo uspešno prisotnostjo na zadnjem dogodku FORMNEXT 2021.
Ekipa Addiblast na sejmu FORMNEXT 2021 v Nemčiji. Vir: FerroČrtalič
Ker zelo uporabljamo in smo osredotočeni na digitalizacijo, nenehno gradimo našo globalno prisotnost preko digitalnih kanalov blagovne znamke Addiblast, kot so splet, LinkedIn, Instagram, YouTube in preko elektronske pošte.
Da bi dokazali našo predanost temu poslu in ker imamo velika pričakovanja, smo registrirali blagovno znamko Addiblast in trenutno smo v procesu širitve registracije in zaščite blagovne znamke na pomembnih območjih po vsem svetu.
Zaradi specifike tržnih in prodajnih kanalov smo se odločili, da razvijemo v veliki meri novo prodajno mrežo za to posebno produktno linijo, kar nam trenutno zelo dobro uspeva.
Ne nazadnje smo se maja letos udeležili velikega sejma v ZDA, to je sejma RAPID+TCT v Detroitu.
Ekipa Addiblast na sejmu RAPID & TCT 2022 fair v ZDA. Vir: FerroČrtalič
… in »lepotica« s slike se ni vrnila z nami, temveč je ostala pri enem izmed naših najbolj cenjenih kupcev v ZDA.
Ga. Andolšek, če povzamemo, kako kot tradicionalen ponudnik rešitev za peskanje vidite razvoj poslovanja v prihodnosti, tako znotraj industrije aditivne proizvodnje kot tudi v bolj širšem pomenu?
Vizija podjetja FerroČrtalič je postati eden izmed priljubljenih svetovnih ponudnikov specializiranih rešitev za obdelavo površin. To je tudi gonilna sila za vse, kar počnemo in poganja našo celotno ekipo!
Glede produktne linije Addiblast je trenutno v teku nekaj pomembnih korakov na področju razvoja, predvsem povezanih z avtomatizacijo procesa, umetno inteligenco in uporabniško izkušnjo. Popolnoma smo predani temu pomembnemu projektu, saj poznate pregovor »kjer je volja, je tudi pot«.
Poleg tega se vračamo k našim »koreninam«, saj so specializirane rešitve peskanja naša dediščina. Tukaj smo, da ostanemo, sledimo potrebam in se soočamo z izzivi naših cenjenih strank iz najbolj zahtevnih industrijskih področij, kot so letalska industrija, medicinska tehnologija, avtomobilska industrija, livarstvo in veliko drugega.
Objavljeno na: www.mfn.li
Več informacij na:
www.addiblast.com
www.ferroECOblast.com
www.ferroecoblast.blog